Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina / Pakistan

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg er i gang med at undersøge priser for fragt fra både Kina og Pakistan. Dette er for at se, hvor den billigste "i alt" pris findes.

Nu er er jeg inde på Fedex, og de vil have små 12.000kr., for at sende omkring 80 kg. tekstilvarer til Danmark.

Kan det virkeligt være rigtigt at jeg skal op på sådan et beløb?

Jeg håber meget på at i kan hjælpe med dette, da 12.000kr for 80kg er et pænt stykke over det jeg håbede på!

Tilmeldt 27. Oct 16
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til DSV

de er de billigste derude og de 2 eller 3 største i danmark

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du har valgt den absolut dyreste løsning på markedet når du bruger kurerfirmaernes standard priser.  Der er mange muligheder for  billigere fragt men det afhænger meget af hvilket transittid du kan leve med.  kurerfirmer 2-5 dage.  almindeligt luftfragt 2-8 dage. søfragt  30-45 dage.

Du burde kunne så den godsmængde hjem for 2 - 3.000 DKK alt afhængig af fragtmetode.

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

simonzhou:

Ring til DSV

de er de billigste

Det er intet problem at finde nogen der er billigere end DSV.

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

30-45 dage, burde være overskueligt. Jeg læste et stedherinde, at man kunne dele en container med andre som importerer og få en billigere pris?
Samtidig- har du nogle potentielle muligheder som jeg kan undersøge? Eller hvordan jeg kan finde nogle. Synes jeg kommer til kort med, hvad jeg mener er, fornuftige googlesøgninger :)

Tilmeldt 15. Jan 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er et par mulige transport firmaer.

DSV / Hedehusene
Kuehne & Nagel / Brøndby
Blue Water / Greve
DHL / Padborg

Blot et par muligheder

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :-)

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du,

Som du selv er inde på, så er det et stykgodsprodukt du efterspørger, hvor du kan acceptere transittiden på søfragt og spare fragtomkostninger ved, at lade speditøren bruge dig gods i deres stykgods containerkonsolidering.
Jeg abejder hos Kuehne + Nagel i vores stykgodsafdeling, og du skal være mere end velkommen til at give mig et kald eller smide en mail, hvis du vil vide mere om vores stykgodsprodukt, transittider, løsninger samt priser fra Kina / Pakistan.

asbjoern.hvillum@kuehne-nagel.com / 36 99 38 73

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)