Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af webshopudvikler eller site..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ladies & Gents,

Jeg søger en dygtig webshop-udvikler til min forretning. Nogle erfaringer med enkeltpersoner eller webshop-leverandører der er værd at anbefale?

Pft.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er nemmest hvis du bruger Amino Freelancer fordi du vil hurtigt få en række der lovpriser sig selv

Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 30
Fra  Epixel Skrevet kl. 14:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej, 

Det er lige mig det du søger :)  

Send gerne en mail til mig på  designrikke@gmail.com så vender jeg tilbage med en udvalgte referencer, med det samme.

Mvh

Rikke

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale Sarah fra TogiData!

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 14:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Såfremt det er til Wordpress du gerne vil have udviklet så kan jeg anbefale dig at tage en snak med Mikkel Rommelhoff fra rommel.dk.

Mvh. Lars

Mvh. Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Hos QuestGLT vil vi meget gerne hjælpe dig med dit projekt!

Vi har mange års erfaring inden for Web development, App development, SMO & SEO, og meget andet.

Skulle du være interesseret i at arbejde med os, kan jeg garantere at vi vil levere et exceptionelt produkt, til en god pris.

Med venlig hilsen / Best regards

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 19:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Egentlig ville jeg godt anbefale mig selv. 

MEN. 

For det 1. er jeg booket i 1-2 uger frem. Så jeg har slet ikke tid lige nu. Derudover vil jeg ikke ''anbefale'' mig selv. Det kan Trustpilot få lov til!

Summasummarum

Jeg vil ikke selv påtage opgaven. Men til gengæld vil jeg gerne vejlede og rådgive jer til hvad i skal være opmærksom på når i udvælger den rette mand. Jeg kender til alle de små grimme tricks, som der desværre er en del i branchen som udnytter. Bl.a. at snakke ''for teknisk'' så det virker professionelt.

Hvis det lyster, så vil jeg gerne finde 10-20 minutter på at læse jeres tilbud igennem og komme med min kritik dertil, så i kan få den bedste webdesigner til en god pris.

Vh. Kasper

SEDIA.DK

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Fra  HelloSEO ApS Skrevet kl. 20:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj Companydeals,

Matias Thomassen her
Jeg arbejder for helloseo.dk
Nu kan jeg starte med at anbefale os :) 

Jeg arbejder her og ved at vi kan en masse, som andre udbydere på market ikke kan.

Vi har blandt andet udviklet for Fredericia Kommune, Odenseteater, Nettofitness og en masse andre, du kan evt hoppe forbi helloseo.dk og tjekke vores referencer ud.

Vi har eksisteret i snart et år, og har lagt vores blod, sved og tåre i det vi laver.

Smid gerne en mail til kontakt@helloseo.dk
S
å kan vi lige ringe sammen? 

Mvh Matias

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Vi tilbyder en komplet webshop-løsning, som henvender sig til iværksættere, eller den mindre virksomhed, der ønsker at drive e-handel. Vi har baseret løsningen på det populære WooCommerce, hvorigennem du kan være selvkørende med driften af denne efterfølgende. 

Du er velkommen til at læse mere på www.erhvervshjemmesider.dk/webshop - Endvidere kan du se referencer her: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Hvis du ønsker at høre mere omkring ovenstående, så kontakt mig endelige pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. tlf. 70 40 40 50. 

Lad mig høre fra dig, hvis du finder det aktuelt :-) 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nårh... det lader til at der ikke er nogle der kan læse så derfor må jeg låse tråden og henvise til Freelancer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)