Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger revisor til årsrapport!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 16
Indlæg ialt: 20
Fra  www.Cherries.dk Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger en revisor til min virksomhed

Der skal kun laves årsregnskab og indberetning af det. 

Kender du en person eller du selv er revisor er du velkommen til at kontakte mig!

Tak på forhånd

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohsen99:

Hej.

Jeg søger en revisor til min virksomhed. 

Der skal kun laves årsregnskab og indberetning af det. 

Kender du en person eller du selv er revisor er du velkommen til at kontakte mig!

Tak på forhånd

Har du prøvet med agera.dk?

 

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Begge dine regnskab du har indleveret er håbløst forkerte.
F.eks.
Der ligner er der er revision på, når man kigger i regnskabet, men det er der ikke.
I resultatopgørelse lægges tallene bare sammen, selvom der burde være minus ved udgifter.
Egenkapitel første år burde der stå registreret kapital på 100.000.

Hvis du finder en revisor der vil påtage sig den opgave, så er du heldig, da alt der er lavet tidligere er HELT forkert.

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 159
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

undtagelsesmuligheder for mikrovirksomheder gælder da ikke for Aps'er

- Gør de?

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke de fleste revisorer har forståelse for at han har andre talenter end regnskabsopstilling :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo Poulsgaard, hvis ApS opfylder betingelserne for at være en mikrovirksomhed.

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik-N:

Begge dine regnskab du har indleveret er håbløst forkerte.
F.eks.
Der ligner er der er revision på, når man kigger i regnskabet, men det er der ikke.
I resultatopgørelse lægges tallene bare sammen, selvom der burde være minus ved udgifter.
Egenkapitel første år burde der stå registreret kapital på 100.000.

Hvis du finder en revisor der vil påtage sig den opgave, så er du heldig, da alt der er lavet tidligere er HELT forkert.

Det behøver ikke være så forkert... Der er desværre rigtig mange, som har korrekte årsregnskaber liggende, men simpelthen ikke gider bruge tiden det tager og indberette det korrekt via Regnskab Basis.

Derudover er der jo så også situationerne hvor folk tror indtastning i Regnskabs basis er tilstrækkeligt... Men som ses i ovenstående, så er de regnskaber ikke mange flade fem ører værd...

Statsautoriseret revisor - København

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selve regnskabet hos indehaver KAN jo være korrekt - men det er helt håbløst indberettet mildest talt med udgifter lagt til indtægter. At systemet i regnskab 2.0 ikke selv reagerer og spørger om det virkeligt er planen når systemet ser udgifter lagt til er tosset -  Resultatet bliver så 95 t når alle udgift er lagt til som indtægt i det indberettede - hvor det burde være 42 t i overskud, og så er der ikke beregnet en skat og dermed ikke sat noget af i egenkapitalen osv - 

Du har helt samme fejl i året inden - og skattemæssigt ville du nu skulle af med skat af ca 225.000 kr hvor virkeligheden er  ca 90.000 som skatteunderlag. Det vil du ende med store problemer med at tørre af på dit ApS tror jeg, og det er jo ikke ond vilje, men det holder ikke at bygge hus selv, hvis man ikke har lidt fornemmelse for hvordan. Jeg ville også frygte lidt for hvordan du har skrevet det i selvangivelsen, men der KAN det jo være korrekt

Så klogt af dig NU at finde en økonomi person der skal ind og rette op på de to år du har indberettet - og se om du faktisk også har lavet selve regnskabet korrekt eller ikke

www.agera.dk er sagen hvis ikke du allerede nu har fundet en der har løst det, og jeg synes det haster, inden skat selv ankommer 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Oct 16
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale Anders Malmros. Han har hjulpet mig meget.

Du kan fange ham på tlf: 22404600

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 16
Indlæg ialt: 87
Fra  PrimoFinans Skrevet kl. 05:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Og til spørgsmålet omkring mikrovirksomheder- 

Kravet er blot at der ikke er tale om enten et reelt holdingselskab eller en investeringsvirksomhed. Det vil sige, at selskabet ikke må eje kapitalandele i andre virksomheder, og at der ikke må besiddes derivater.

Grænsen for mikrovirksomheder er 5,4 mip i omsætning, 2,7 mio i balancesum og gennemsnitligt 10 ansatte. To ud af tre parametre må ikke overskrides i to på hinanden følgende år.

Blot til info.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)