Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Igen et spørgsmål til email

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har siddet og søgt rundt på Amino og synes ikke jeg fandt et svar. Derfor jeg spørger her nu.

Jeg ved man ikke må sende salgs e-mails ud.

Men må jeg sende en mail ud til folk hvor der står noget i stil med:

Jeg ville høre om der var en tid på dagen, der var bedst at ringe til jer, da jeg gerne vil tale med jer om jeres markedsføring?

Don

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal indhente forbrugerens tilladelse for at måtte markedsføre sig overfor dem.
Denne permission skal kunden give når vedkommende signer op til din liste. Derfor skal der stå hvad man bliver kontaktet omkring.

Mange bruger konkurrencer til indhentning af permission. Du kan også opsamle den på din landingside med en anden type Call to action.

Men man må ikke bare sende noget ud til folk de ikke har bedt om.

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

Du skal indhente forbrugerens tilladelse for at måtte markedsføre sig overfor dem.
Denne permission skal kunden give når vedkommende signer op til din liste. Derfor skal der stå hvad man bliver kontaktet omkring.

Mange bruger konkurrencer til indhentning af permission. Du kan også opsamle den på din landingside med en anden type Call to action.

Men man må ikke bare sende noget ud til folk de ikke har bedt om.

Så selvom de har kontakt formular på deres hjemmeside eksempelvis må jeg ikke spørge om der er et tidsrum der er bedre at ringe på end et andet?

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må ikke, fordi du kontakter dem på email med salg for øje - uden at de har givet deres accept af det.

Så til dem med det samme i stedet for. Det må du godt, og du kan jo så være flink og netop spørge om der er et tidspunkt der passer bedre, eller om vedkommende hellere vil have at du sender en email (og så få emailadressen og derved også en accept af at du sender en email).

/Jesper

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:

Du må ikke, fordi du kontakter dem på email med salg for øje - uden at de har givet deres accept af det.

Så til dem med det samme i stedet for. Det må du godt, og du kan jo så være flink og netop spørge om der er et tidspunkt der passer bedre, eller om vedkommende hellere vil have at du sender en email (og så få emailadressen og derved også en accept af at du sender en email).

/Jesper

Okay, Tak for svar Jesper.

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Don

Som skrevet står, så er det lidt op ad bakke med at sende ud til folk som ikke upfront har givet deres accept af dette.
Vi har gjort det med rigtig god succes, at afholde Facebook konkurrencer med et modul hvor vi ved deltagelse får folk til at signe op til vores nyhedsbrev. Det har meget hurtigt givet 3000 mail adresser, som vi kan sende ud til.

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Hej Don

Som skrevet står, så er det lidt op ad bakke med at sende ud til folk som ikke upfront har givet deres accept af dette.
Vi har gjort det med rigtig god succes, at afholde Facebook konkurrencer med et modul hvor vi ved deltagelse får folk til at signe op til vores nyhedsbrev. Det har meget hurtigt givet 3000 mail adresser, som vi kan sende ud til.

Hey fresno. 

Min hovedmålgruppe er ikke forbrugere, men virksomheder, og min niche som er kørelærere er der kun omkring 1000 af i danmark. 
Så lige det med at skrabe emails sammen. 

Det var egentlig bare så jeg ikke brugte deres tid på telefonen til at stille dem spørgsmålet om hvornår der passede dem bedst, men bare at sende en mail om hvornår det passede dem bedst at jeg ringede og så ringede efter deres anvisning. 

Men kan godt se at det er noget hø at gøre på den måde, når det strider mod loven. 

Så må man bare være den irriterende telefon sælger :) 

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)