Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til valg af betalings system :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger,

For at tage imod betalinger online har du brug for en PCI DSS certificeret betalingsgateway (f.eks. scanpay eller quickpay) og en indløsningsaftale (f.eks. Clearhaus eller Nets). Nogle virksomheder, f.eks. Stripe og PayPal, leverer en kombineret betalingsgateway og indløsningsaftale. Fordelen ved dette er at du så kun har kontakt til en enkelt virksomhed, mens ulempen er at det ofte er dyrere og begrænser dine valgmuligheder (f.eks. vi du ikke kunne tilbyde betaling med Dankort eller MobilePay).

Skriv endelig hvis jeg skal uddybe det :)

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

asger1234:
hvad er grunden til at du bruger begge dele?
Se Ulriks svar. Skulle jeg have svaret ville jeg have skrevet noget med at QP har betalingsdelen - og CH har indløserdelen. På samme måde vil det være hvis du fx vælger Nets som indløser. Scanboat´s udfordring er at vi hører ind under et spansk selskab - og så kan vi ikke lave aftale med Nets. (Som jeg har forstået det  - af dem....) - derfor er vi skiftet til at bruge CH. Og det er vi tilfredse med.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for endnu et brugbart svar! :) vil alle disse forskellige valgmuligheder kunne spille sammen med alle webshop løsninger, eller er der noget jeg skal være opmærksom på der`?

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager en snak med ulrik, men mange tak for svaret! :)

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du være opmærksom på. Lige nu understøtter vi f.eks. kun de 2 mest brugte shopsystemer: Magento og WooCommerce, mens Quickpay understøtter mange flere. Du er velkommen til at skrive en e-mail til mig på: ulrik@scanpay.dk :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)