Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til fejl 500 - Kan ikke logge ind eller se min hjemmeside - Wordpress

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 11
Fra  KS-Online Marketing Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej på Amino.

Jeg har en fejl 500. Det betyder at jeg hverken kan logge ind på min hjemmeside, som er en blog med wordpress tema eller blot se den, som læser. Den er simpelthen forsvundet.

Jeg har skrevet til min webhost, men ikke fået svar. problemet opstod i går aftes. Da jeg laver indlæg dagligt, er jeg godt og grundigt på den. Har I nogle tips til løsning ? Det vil glæde mig, så jeg kan få min blog op at køre igen.

OBS jeg er ikke den store programmeringsnørd, men har dog lavet hele min side selv via gode guides etc.

På forhånd tusind tak.

Mange hilsner fra

Kristina

www.love2live.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

MissK:
Jeg har skrevet til min webhost, men ikke fået svar. problemet opstod i går aftes. Da jeg laver indlæg dagligt, er jeg godt og grundigt på den. Har I nogle tips til løsning ? Det vil glæde mig, så jeg kan få min blog op at køre igen.

Hej

Fejl 500 er som regel en fejl i din .htaccess fil, prøv at hent den ned til dig selv og slet den på serveren, evt erstat den med den .htaccess der kommer med WordPress som standard, det plejer at løse problemet, derefter kan du dykke lidt dybere ned i det og se om den .htaccess du har hentet ned har en fejl et eller andet sted.

Mvh WebHosting A/S

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 11
Fra  KS-Online Marketing Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej WebHosting.

Tak for dit svar. Da jeg er ret blank som min hjemmeside lige nu iø indenfor at gøre det du nævner er jeg ret betænkelig ved bare at sætte i gang. Findes der evt. en mere dybdegående guide, sådan trin for trin eller en Youtube guide, som jeg kan følge ?

På forhånd tak.

Mvh

Kristina

Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 30
Fra  Epixel Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina

Har du en mail hvor jeg kan kontakte?

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får typisk 500 fejl hvis der er en php fejl og hosten er sat til ikke at vise php fejl. For wordpress sker det typisk ved

1. Opdaterede plugins der er fejl i, eller f.x at plugin bruger en WP funktion der ikke er i din WP version

2. Brugerfejl f.x. ved oversættelser ol hvor brugeren kommer til at skrive tegn der giver fejl

Så du kan tænke lidt om du har opdateret et eller andet før det skete. Hvis en plugin kan du logge på via ftp og slette pluginmappen og så vil det rette fejlen 

Men da du ikke lyder teknisk anlagt bør du nok få en med kendskab til den slags til at fikse det. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 11
Fra  KS-Online Marketing Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for dit svar. Jeg har godt læst mig til det du nævner i pkt. 1. Jeg har kørt de sædvanlige opdateringer af plugins, så det kan være her fejlen er opstået. Men du har helt ret. Jeg skal have fat i en der er teknisk anlagt til at løse opgaven. Dog tænker jeg at vente på svaret fra der hvor jeg er hosted, før jeg engagerer en sådan. Eller ??? Skal jeg bare gå i gang, hvis det ikke er deres problem. Kan se de kører en del opdateringer lige nu, men at drift status skulle være ok.

Mvh

Kristina

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 11
Fra  KS-Online Marketing Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Epixel.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Du er velkommen til at skrive i beskeder herinde. Er det ikke lettere ?

Vh Kristina

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristina Sindberg:

Hej og tak for dit svar. Jeg har godt læst mig til det du nævner i pkt. 1. Jeg har kørt de sædvanlige opdateringer af plugins, så det kan være her fejlen er opstået. Men du har helt ret. Jeg skal have fat i en der er teknisk anlagt til at løse opgaven. Dog tænker jeg at vente på svaret fra der hvor jeg er hosted, før jeg engagerer en sådan. Eller ??? Skal jeg bare gå i gang, hvis det ikke er deres problem. Kan se de kører en del opdateringer lige nu, men at drift status skulle være ok.

Mvh

Kristina

"de sædvanlige opdateringer" er ret uspecifikt. Som sagt kan være en plugin der gør det. 

Jeg vil ikke mene det er din hosts problem. Jeg tror ikke de opdaterer din wordpress eller plugins i den. 

Tager ikke ikke lang tid at finde og rette, men kræver ftp og muligvis adgang til hosten - en php fejl bør kunne ses i log filer et sted. 

Jeg tror det er nytteløst at begynde forklare dig hvordan du selv kan fejlfinde her i tråden. 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg antager ikke du din blog er en business. Så jeg tager gerne kort kig på det og retter fejlen gratis som min søndags gode gerning. Send mig en email på stiginshanghai@gmail.com. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 11
Fra  KS-Online Marketing Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt det ikke er præcist med plugins, men opdaterer dagligt de plugins, som "beder" om dette og kan ikke huske hvilke det var i fredags.

Det er en ren fritidsblog jeg har og har lige sendt mail til dig.

Kristina

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)