Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til fejl 500 - Kan ikke logge ind eller se min hjemmeside - Wordpress

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 11
Fra  KS-Online Marketing Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej på Amino.

Jeg har en fejl 500. Det betyder at jeg hverken kan logge ind på min hjemmeside, som er en blog med wordpress tema eller blot se den, som læser. Den er simpelthen forsvundet.

Jeg har skrevet til min webhost, men ikke fået svar. problemet opstod i går aftes. Da jeg laver indlæg dagligt, er jeg godt og grundigt på den. Har I nogle tips til løsning ? Det vil glæde mig, så jeg kan få min blog op at køre igen.

OBS jeg er ikke den store programmeringsnørd, men har dog lavet hele min side selv via gode guides etc.

På forhånd tusind tak.

Mange hilsner fra

Kristina

www.love2live.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

MissK:
Jeg har skrevet til min webhost, men ikke fået svar. problemet opstod i går aftes. Da jeg laver indlæg dagligt, er jeg godt og grundigt på den. Har I nogle tips til løsning ? Det vil glæde mig, så jeg kan få min blog op at køre igen.

Hej

Fejl 500 er som regel en fejl i din .htaccess fil, prøv at hent den ned til dig selv og slet den på serveren, evt erstat den med den .htaccess der kommer med WordPress som standard, det plejer at løse problemet, derefter kan du dykke lidt dybere ned i det og se om den .htaccess du har hentet ned har en fejl et eller andet sted.

Mvh WebHosting A/S

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 11
Fra  KS-Online Marketing Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej WebHosting.