Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics kontra WP Statistic og Jetpack

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg håber der er nogen der ude der kan hjælpe mig på at blive klogere på de tre forskellige statistik plugins i wp. Jeg havde fra starten wp Statistic men da jeg hørt at Google Analytics skulle være noget af det bedste, fik jeg også det indstalleret. WP plugin'et viser betydlig bedre tal. For at finde ud af hvilken af de to der passer bedst, fik jeg indstalleret Jetpack som viser en tredje variant. Det er ikke en lille forskel, men en forskel på omkring 600%

Jeg kan ikke forstå, hvorfor de tre viser vildt forskellige tal? Statistikken passer relativt godt i relation i forhold til hinanden i forhold til hvornår besøgene går op/ned. Nogen der har en idé om hvor det går galt.

HÅBER, der er nogen der kan hjælpe mig!

På forhånd tak.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hurtige svar er, at du skal vælge Google Analytics.

Svaret ligger i, at det med garanti er ret præcist. Jeg har aldrig afprøvet de to andre, så skal ikke kunne sige om de er præcise, men noget kunne tyde på, at de ikke er.

Noget andet ligger i belastningen af din sides hastighed. Analytics belaster ikke din sides loadtid, da det køres asynkront.

Føler mig ikke sikker på, at helt det samme kan siges om de to plugins :)

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 03:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yes helt enig med Martin.

Google Analytics giver dig de mest præcise tal, uden tvivl.

Du kan installere et plugin i WP der gør at du kan se tallene fra Analytics i backend af din WP installation, så du ikke skal til at logge ind i GA hver gang :)

Knæk og bræk med det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)