Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software til leasingfirma

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle herinde, der har erfaring med software til leasingselskaber?

vi leder efter et system som kan håndtere hele flowet i en leasing aftale, dvs. kontrakt, opkrævning, evt. rykning samt tracking af enheder man leaser ud

Nogle forslag?

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske ikke nødvendig med en komplet (og måske dyr) løsning. Som jeg ser det er der behov for følgende:

- Excel/word-skabelon til kontrakt
- Opkrævning/rykning mv. via bogføringsprogram
- Tracking - find den ønskede leverandør der kan levere hardware/software

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  eWay-CRM - Org. 999236340 Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei.

Jeg har ingen erfaring med programvare for leasing, men jeg selger et CRM-system som benytter seg av workflow. Her kan du selv definere stegen i en workflow/pipeline. Systemet har også en modul for produkter. Selvfølgelig også moduler for firmaer og kontakter (kunder og leverandører). Alt dette er bygget inn i Microsoft Outlook.

Du kan gratis laste ned eWay-CRM fra: www.eway-crm.no

Du kan gjerne sende en e-post til stein.eksveen@eway-crm.no dersom du vil diskutere videre i fred og ro.


Hilsen

Stein Eksveen

Fra Haderslev
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:

Er det nogen speciel form for leasing eller bare leasing generelt af "alle produkter"? 

Evt. tag et kig på denne søgning: https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=leasing%20company%20software&pws=0&fp=1

:)

Hej Kristain, det er generel leasing, som ikke biler, busser, lastbiler mv.

Jeg har haft søgt på google - udfordringen er dog at disse produkter, ikke kan bruges i DK pg.a. af DK lovgivningen omkring leasing er anderledes end systemet kan håndtere.

Fra Haderslev
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Revisor - Thomas Jørgensen :

Det er måske ikke nødvendig med en komplet (og måske dyr) løsning. Som jeg ser det er der behov for følgende:

- Excel/word-skabelon til kontrakt
- Opkrævning/rykning mv. via bogføringsprogram
- Tracking - find den ønskede leverandør der kan levere hardware/software

Hej Thomas,

Der er nogle lovmæssige krav, som skal opfyldes - og så er nogle helt lav praktiske ting, som også skal være inkl. i systemet (f.eks.) serie nr. tracking, scrapværdi mv. som udmiddelbart ikke håndteres at noget regnskabssystem vi har kunne finde.

Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Hvis du kunne være interesseret i et eget udviklet system så kan jeg måske hjælpe dig, jeg er i gang med at udvikle et system der minder lidt om det du ønsker, det er et projekt jeg kører ved siden af at være fuldtids freelance udvikler

Hvis du var interesseret i at gå med i det på en eller anden måde kunne vi måske finde ud af noget så du kan få et system der er nøjagtigt tilpasset jeres forretnings gang

Du er velkommen til at skrive en PB så vi evt kan tage den derfra

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)