Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er salget stoppet /udlignet i Januar ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har et spørgsmål til alle jer med WEBshops og som har noget føling med hvordan salget er gået for jer her i Januar 2017

Grunden til at jeg skriver og spørger er at vi igennem en lang periode, ja faktisk næsten hele 2016 har oplevet en flot stigning på vores webshop med flere tusinde ordre om måneden. Alt så godt ud og vi slog den ene rekord efter den anden. Så vi har ligesom fløjet på en lyserød sky af optimisme og tralvhed.

MEN. det er som om der er sket et eller andet med salget her i Januar, ja faktisk nærmest fra day1 efter nytår. Salget er dalende i en sådan grad at vi sidder og tænker om der er gået nok galt på vores site (uden at kan finde problemet) eller om det er et generelt købsmønster for hele befolkningen? 

Er alle pengene brugt på julegaver og januarudsalg i de store kæder?

Vil meget gerne høre om der er andre som oplever lignende ? 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

I må have nogle andre parametre at måle på.. Hvordan markedsfører i jer? Hvis i bruger Adwords, kan i vel se antallet af søgninger og sammenligne. Det kan i forøvrigt også i search console.. Er det organisk trafik der kommer, kan i måske være faldet i rankings? Se på forespørgsler i Search Console.

Får i masser trafik uden konverteringer, så kan der være noget med workflowet.. 

Prøv at analysere nogle af jeres data. Der er brugt rigtig mange penge i december og folk kan få det hele til det halve i januar, så det har nok højest sandsynligt også noget med dette at gøre ;) - Men i burde have noget data i kan analysere på...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stille i år i Januar, men det er vel en naturlig konsekvens af Black Friday og en hel December med udsalg...

Du er ikke den eneste, som oplever en stille mdr, jeg kender adskillige, som går med samme udfordringer...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige det stik modsatte, aldrig er det gået så godt som denne måned, hvilket også overrasker en del, eftersom jeg havde forventet, at der ville være stille. Januar sidste år var ikke noget at råbe hurra for, den bestod mest af returvarer, eller sådan føltes det :-/

 

Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi oplever faktisk også fremgang her i januar og er et godt stykker over januar 2016

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 03:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi stikker også rekorder i januar i år Wink

Men uden at kunne se din webshop, så er det svært at svare på, om der er fejl som kunne gøre udfaldet. Kan du sende et link?

Dbh
Michael Haahr

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 03:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det var dig som reklamerede med laserlys på uret nytårsaften, så ved jeg måske hvorfor dine kunder ikke ligger en ordre hos dig Stick out tongue ha ha. Men ellers syntes jeg det lyder mærkeligt. Med mindre du sælger varer som er julegave potentiale Surprise

Dbh
Michael Haahr

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)