Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EUR1 dokument på varer fra Ukraine til Danmark - Hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Jeg skal have nogle produkter fra Ukraine til Danmark. De bliver fremstillet i Ukraine og SKAT siger, at jeg kan blive fri for tolden på 6,5%, hvis firmaet laver en EUR1 erklæring. Men det siger firmaet at de ikke kan... Hvordan kan jeg hjælpe dem i gang med det? Det SKAL de da kunne lave, ikke?

Dbh
Michael Haahr

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Producenten siger at det er fordi de køber råmaterialet i udlandet.

Kan det passe at pga. det, så kan de ikke gå ind under en EUR1 aftale? Selve det færdige produkt er jo lavet i Ukraine ;-)

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:
hvis firmaet laver en EUR1 erklæring. Men det siger firmaet at de ikke kan

Hvad er grunden til at de ikke kan lave en EUR1. 

Det er jo iøvrigt helt op til dem om de gider at lave en erklæring, men det virker jo rimeligt mærkeligt hvis de ikke kan eller vil.

Tilmeldt 15. Apr 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael, 

Kan se at opslaget er helt fra januar, så du har helt sikkert løst problemet, men skriver alligevel. 

Vores leverandør i Ukraine får materialet fra Kina og har stadig mulighed for at lave en EUR certifikat, da produkterne er færdigproduceret i Ukraine. 

Ukraineske firmaer har to muligheder at gøre det på,- at udarbejde en certifikat som et bilag eller integrere certifikatet som en del af fakturaen

Har du en billig løsning til fragt af paller fra Ukraine til Danmark? Vi leder nemlig efter en billig og sikker løsning. 

Rigtig god aften! :) 

Vh Ieva 


Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

IEASD:
Har du en billig løsning til fragt af paller fra Ukraine til Danmark? Vi leder nemlig efter en billig og sikker løsning

Har du allerede fået nogle prisen på fragt?   hvad mener du med en sikker løsning?

Tilmeldt 15. Apr 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, 

Nej det har vi ikke endnu, men skal have fundet en løsning meget snart, derfor vil jeg spørge dig om du har en god forslag til hvilken fragt firma vi skal vælge? 

Sikker, fordi vi plejer at forsikre alle vores forsendelser :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)