Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny optimeret hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 7
Fra  indbo-experten.dk Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg søgte for noget tid siden nogen som kunne optimere min hjemmeside. Det er har jeg fundet og vil rigtig gerne høre jeres mening. Min branche er lidt niche præget men giv mig jeres mening. Indbo-Experten. Dk
Der mangler stadig lidt tekst og der er ved at blive lavet seo , men tænker jeres mening på bruger venlighed og tillid til siden?

På forhånd tak
Www.indbo-Experten.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Pæn side.

Ja, der mangler en del tekst. Det er en meget tom side. Hvad med at lave en blog tilknyttet siden?

Men du kan jo også blot starte med Adwords og Facebook annoncering - Budskabet står frem klart på hjemmesiden.

Du kan evt. bruge din egen person til at skabe noget autensitet - Et flot portræt med en kort beskrivelse. 

Evt. kundeudtalelser, Trustpilotstjerner eller lign... 

Med andre ord... Jeres mange års erfaring fremgår ikke tydeligt i form af dybde og anbefalinger... Alle kan jo skrive at de er så og så gode. :D

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er en fin hjemmeside.

Den er ikke alt for flashy i forhold til emnet - det er super.

Kan se i også køber konkursbo og restbo på billedet af jeres bil. Er der en grund til at i ikke har det med på hjemmesiden?

Mvh. Anders

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg synes som udgangspunkt siden er fin. Men alligevel er den ligesom rigtige mange herinde, i min optik - alt for standardiseret. 

Det tager ikke mere end 2 minutter at finde ud af siden er opsat efter temaet; Enfold, som også er brugt af over 100.000 andre. Og på den måde synes jeg, at siden måske ligner lidt alt for meget andre hjemmesider (https://themeforest.net/item/enfold-responsive-multipurpose-theme/4519990?s_rank=1)

- Men til gengæld er siden utrolig hurtig. Det er super godt!

- Se også lige teksten / CTA'er i hero'en på undersiderne. De er svære at læse.

Det var lige hvad jeg fik tid til at kommentere på. Så det håber jeg du kan bruge til noget. Ellers skriv dig op på min hjemmeside til et opkald, så ringer jeg i dag mellem 15-16, for der er jeg alligevel ude og køre 100 km.

Vh. Kasper // SEDIA.DK

Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Jeg synes generelt det er en overskuelig og pæn hjemmeside, personligt har jeg nogle mindre ting der falder mig i øjnene :) 

1. På din forside, er kvaliteten af dit billede i slideren ikke ret god, slet ikke i forhold til opløsningen på de andre undersider :)

2. Det er meget fin du har en klar Call to action, personligt synes jeg bare det bliver for meget at der står "Ring til os" og lige nedenunder "Skriv til os"

Ellers har den fornuftig page speed og når SEO kommer på plads, tror jeg nok det skal blive godt. 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin og hurtig side. Og så fik jeg et smil på læben da jeg så at i er på Facebook og Instagram.

Der er nogle få stavefejl og så er teksten lidt underligt skruet sammen nogle steder. Det gør ikke så meget, men der er altid nogle folk der ser det. Dødsbo er jo nok noget der mest har med den ældre generation at gøre, så de ser det helt sikkert.

Der mangler lidt info om jeres adresse og hvordan i betaler folk. Med et bundt tusindlapper eller ??? I sektionen "dødsbo købes" kommer i i hele Danmark. Men ikke hvis noget skal ryddes ???

Køber i konkursbo eller ???

Generelt mangler der svar på det folk vil spørge om. Jo mere folk kan læse sig til, jo mere trygge bliver de. Mange vil ikke ringe og spørge, da de føler at de så er dumme eller trænger sig på.

Men generelt en rigtig flot side.

// Lars A24.dk

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kasper:

Det tager ikke mere end 2 minutter at finde ud af siden er opsat efter temaet; Enfold, som også er brugt af over 100.000 andre. Og på den måde synes jeg, at siden måske ligner lidt alt for meget andre hjemmesider (https://themeforest.net/item/enfold-responsive-multipurpose-theme/4519990?s_rank=1)

Er det ikke lidt at kaste med sten når man selv bor i et glashus? Hvis jeg siger "divi" og dine egne kunder, hvad siger du så?

I min optik er det underordnet om designet er opbygget som en anden tilfældig side. De andre 100.000 sider har for øvrigt heller ingen relevans for den besøgende, men det har indholdet.

Sælger CMS System inkl. unikt design 500kr + moms | http://design01.focusnet.dk/ (Tilrettes efter dine behov)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Det er en rigtigt fin sideBig Smile

Dødsangst eller ikke


jeg er den eneste som nævner dette. men det virker på mig en smule brutalt at de 2 emner køb af palisander møbler og køb af dødsbo står så tæt.

 

Det virker mig lidt svært at optimere for 2 så forskellige ting i en og samme sektion... eller hjemmeside...


jeg kender ikke jeres branche, jeg er lidt fintfølende der... ikke dødsangst...slet ikke, men er det ikke pårørende som kontakter jer?

Flot side

Ellers synes jeg din side er ret flot og ser professionel ud.

 

Knapper

Knapper kunne godt trænge til en makeover...Brug store bogstaver og større knapper.. De ser en smule vage ud..



Tekst under kategori billederne

Teksten kunne godt være mere læsevenlig., større font ville ikke skade læsevenligheden..




God arbejdslyst!!


René

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)