Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp og raad til webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.dk :)

Jeg skrev et indlæg for to dage siden, hvori jeg efterlyste hjælp til min kommende webshop. Jeg fik rigtig gode tilbagemeldinger. Jeg fandt dog ud af at jeg havde formuleret mit indlæg forkert i forhold til formålet.

NU skal du bare høre :)

I mit indlæg kom muligvis til at fremstå, at jeg søgte feedback på min hjemmeside, som på ingen måde er klar til at blive vist for nogen. Den er alt for tidligt henne i processen - Siden er trods alt ren og skær skabelon. 

Den absolut eneste grund til at siden blev linket til, var så folk kunne se hvad jeg gerne vil sælge, og på baggrund af dette blot komme med ideer til funktioner, design, funktionalitet osv. - generelt bare hvordan en hjemmeside af sådan en kaliber bør være. 

Nu er mit spørgsmål så:

Hvis man kun tænker på det jeg gerne vil sælge, som først og fremmest er udstyr til robotplæneklippere, hvordan bør sådan en webshop så være og se ud? I forhold til funktioner, design, funktionalitet osv. 

Du får linket til siden, men venligst kun se på produktbillederne, så du kan se hvad jeg kommer til at sælge, og bedre får en fornemmelse for situationen:

http://robo4us.heltfrabunden.dk

NB: På et senere stadie er målet også at udbyde selve robotplæneklippere, udover udstyr dertil.

Håber på at høre fra dig, tak for din tid, og på forhånd mange tak!!! :)

mvh, Lucas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

De bedste råd kommer fra en professionel - og sådan en koster penge :)

Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bevares, men der må vel og mærke også være kloge hoveder inde på denne frie portal, som er her for at hjælpe hinanden, ikke sandt? :))

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas Heebøll:

Bevares, men der må vel og mærke også være kloge hoveder inde på denne frie portal, som er her for at hjælpe hinanden, ikke sandt? :))

Bevares.. jo da masser og nogle vil også gerne sælge dig noget. 

Der plejer også at være en sammenhæng med hvor meget du har hjulpet andre her på Amino og dem der er villige til at hjælpe dig igen - og der er nogle af dem der hjælper uden at ville sælge dig noget - der er meget dygtige og tager kassen for deres ydelser andre steder.

//

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas, 

Jeg vil gerne komme med en kort besvarelse til dit spørgsmål - hvis du vil have noget mere dybdegående, så fang mig på ehj@grafikr.dk eller tlf. 71 71 70 71. 

Udseende: Det er vigtigt, at man med det samme kan se, hvad det er, du sælger. Dit førstehåndsindtryk kan være altafgørende. Jeg ved godt, at der er lang vej endnu ift. din hjemmeside, som du udvikler på, men jeg synes faktisk, at det er en helt ok start. 

Jeg vil anvende produktbilleder, hvor man kan se "produktet" i brug. F.eks. er "Robot Mansion 2017" et godt eksempel. Hvis der er en rød tråd mellem alle billederne, så ville det være perfekt. Smider du en video på, så vil det også være et plus. 

Brugen af social proof vil jeg også anbefale: Ratings/stjerner, udtalelser fra tidligere kunder mm. Det er med til at skabe troværdighed og viser, at folk har handlet på hjemmesiden før. 

På sigt når du skal sælge robotplæneklippere, som jo er relativ dyre, så skal du måske være med til at give de besøgende et sidste skub, så de foretager et køb. Udover at de skal føle sig trygge og måske kan retunere varen igen omkostningsfrit, så kan du også spille på sense of urgency, hvor du viser, hvor "få" du har på lager og et tilbud der udløber om xx.xx minutter. 


Ellers så kig på markedslederne. Få noget inspiration og se hvad de gør godt. Derefter skal du lave det på din egen måde. 


Jeg ønsker dig held og lykke med shoppen.

Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik! Dette er lige præcis den slags hjælp jeg har efterspurgt!Mega lækker besvarelse! Du skal have tusinde mange tak! Det kan være jeg skriver en mail på et tidspunkt :)

Alt det bedste, 

mvh,

Lucas 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)