Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sammenlægning / fletning af 2 facebooksider

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder som administrator for to forskellige brands der har to forskellige men nogenlunde ens navne og som pt har to facebooksider.

Vi ønsker at samle begge brands på en facebook side og tror der er nogenlunde styr på hvordan dette gøres.

Er der nogen der har erfaring med om det efter sammenfletningen er muligt at få vist begge navne og logoer på siden.

Vil det være muligt efter sammenfletningen at fremsøge det navn, som er flettet ind under det andet brand?

Altså kan man have en facebook side med to nanvne?

Håber det er til at forstå mit spørgsmål Skype-Wondering

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne

Du får lige et politikersvar her, som jeg lover at uddybe; både ja og nej.

Okay, lad os opsætte et scenarie: Du har facebookside 1, og du har facebookside 2. Den første har navnet f1, og den anden her navnet f2. 

F1 er din standardside. Og her har du et coverbillede og profilbillede, hvor nogle af billederne eller begge kunne være logo. Og her ja, kan du godt have det samme på f2. Altså f1 og f2 har samme layout. Det er fuldt muligt. Og du kan her have f1 og f2, hvor de er ens, men har forskelligt navn. Dog kan du ikke sammenflette dem, hvorfor du altid ville være nødsaget til at slå tingene op på begge sider (med mindre du har en automatisk robot eller lign.). 

Så du kan have 2 facebooksider, der ligner hinanden meget, med 2 navne. Og derved kan du ikke "sammenflette" to facebooksider, som jeg forstår, du mener. Håber, mit svar er brugbart. Smile1

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hanne Holst:
Vi ønsker at samle begge brands på en facebook side og tror der er nogenlunde styr på hvordan dette gøres.

Er nysgerrig. Hvordan gøres det?

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en guide på facebook https://www.facebook.com/help/249601088403018?helpref=uf_permalink

Fra Århus
Tilmeldt 8. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak:-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)