Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO: Nyt produkt (plakater) - bedste fremgangsmåde?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har efterhånden fået en del trafik på min side, hvor jeg sælger malerier. Dette vil jeg gerne bygge videre på, i form af at tilføje plakater til siden, da kundesegmentet er nogenlunde det samme.

Konkurrencen på plakater er dog meget høj, og det vil givetvis være en lang og sej kamp at komme til at ranke godt på eksempelvis "plakater".

Ikke desto mindre vil jeg gøre et forsøg. Mit spørgsmål er så, hvilken fremgangsmåde der vil være det smarteste. Jeg har et par idéer, og kunne godt tænke 

mig at høre jeres mening. Min umiddelbare bedste idé ville være følgende:

1) Lave en ny underside/kategori dedikeret 100% til plakater. Titel, H1 og en masse tekst optimeret til "plakater". Derudover kontinuerligt skaffe rigtig mange (gode/relevante) links til min forside og via interne links give undersiden værdi. Derudover skaffe en god stak (omkring 10% af summen til forsiden) links til undersiden, med ankerteksterne "plakater", "plakater til salg" osv.

2) Ville det være bedre at optimere forsiden til både malerier og plakater?

Det bliver uanset hvad formentlig en kamp at komme til tops, og jeg vil derfor rigtig ligge det bedst mulige fundament :)

Mvh.

Malthe

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal ikke optimere forsiden til begge ord. 

Så er det bedre at lave en dedikeret underside til plakater. 

Men hvorfor ikke starte et helt nyt domæne/side op omkring plakat emnet så du skiller tingene ad? :)

Mvh.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian :)

Ja, det tænkte jeg nok.

Jeg har godt tænkt på at lave en helt ny side, men vil egentlig gerne have både malerier og plakater på samme hjemmeside, da det er indenfor samme kundesegment. Det giver også en del fordele på så mange andre punkter at have det samlet. :)

Mvh.

Malthe

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre, der har inputs til min problemstilling vedrørende linkbuilding? :)

Hvordan optimerer man bedst en underside - især hvis den skal konkurrere på meget konkurrenceprægede søgeord?

Skal jeg forsøge at ensrette min linkbuilding til undersiden? Eller skaber jeg en rigtig stærk underside ved at gøre min forside rigtig god?

Mvh.

Malthe

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)