Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox bliver til UnoEuro

Side 8 ud af 11 (108 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 12:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Holm:

Det ved vi jo ikke, der er jo intet officielt meldt ud. Vi er jo bare kunder og dermed ligegyldige, hvis vi skal sætte det på spidsen. Jeg følger ingen af dem på Facebook og kommer aldrig til det. Så kun denne tråd, fordi den kom med i den ugentlige oversigt fra Amino, ellers havde jeg været uvidende. Det er ikke godt nok, når der kan skrives en mail på måske en halv times tid.

Hej Per.

Som sagt et par gange, kommer der en e-mail direkte til dig, når der kommer til at ske noget, som påvirker dit webhotel hos Meebox. Indtil da fortsætter alt som hidtil. I den mail vil alle vi liste alle informationer, som du får brug for at vide.

Jeg forstår dit argument med, at vi kunne have sendt en e-mail ud til alle også. Den fremgangsmåde har vi prøvet før, og det giver en række andre udfordringer og klager over andre ting. Det er svært at gøre alle glade, men vi gør vores bedste. Jeg kan kun beklage, hvis du ikke mener, at måde vi har valgt at gøre dette på, er god nok (blog+hjemmeside - alt på Amino, Facebook mv. er afstikkere deraf, og ikke en del af vores direkte kommunikation, men vi besvarer selvfølgelig også spørgsmål de steder). Du er, ligesom alle andre, meget velkommen til at kontakte os direkte (enten på mail eller support), hvis du har nogle spørgsmål eller andet. 

God søndag.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 4 person

I fik et råd. Efter min mening tackler I det helt forkert. Jeg er videre.

Held og lykke med at holde på kunderne.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 19:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er nødt til at sige igen: Det er sjovt som dem der kommer med kritik, bliver tæt på fornærmede, hvis ikke man partout bukker, nejer og siger "Ja, selvfølglige. Du har helt ret. Vi tager fejl."

At skrive, at "vi bare er kunder" er... ja egentlig er der ikke ord for det. Og at "sætte det lidt på spidsen" hjælper ikke.

Du ved godt, at kunder er deres grundlag ikke? Altså uden dig og mig og resten af kunderne, overlevede de ikke? Altså, du ved - som enhver forretning jo har det :)

 

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 22:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Sommer:

Flemming Møller:

Helt enig, nu har jeg ubegrænset domæner mm og kan gøre næsten alt, hvordan vil det blive Tom Sommer?

Du kan også have ubegrænset (og gratis) addon/alias domæner hos UnoEuro, som kan vise særskilt indhold og bruge pladsen fra et webhotel. Hvis du vil have mail på domænet skal du opgradere det til et webhotel (1 EUR/md), men så får du også alle webhotel-fordelene til domænet med oveni.

Duplicator virker fint hos UnoEuro.

Se evt https://www.unoeuro.com/support/faq/general/24/

Har forsøgt at ligge en duplicatorfil og installer på Unoeuroserver som jeg plejer at gøre hos Meebox. og den accepterer ikke en installation 
Forbidden You don't have permission to access / on this server.

jeg har nu ubegrænset domæner, mails og databaser, skal jeg til at betale for hvert domæne som skal have mail tilknyttet nu? og for hver database?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 22:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nævnte fejl betyder du ligger filen i den forkerte mappe, den skal være i public_html mappen? Kontakt evt. support.

Tilknyttede domæner er gratis at have, hvis de skal have mail så koster det et webhotel (1 EUR/md). Se gerne blogindlægget.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 23:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer:

Nævnte fejl betyder du ligger filen i den forkerte mappe, den skal være i public_html mappen? Kontakt evt. support.

Tilknyttede domæner er gratis at have, hvis de skal have mail så koster det et webhotel (1 EUR/md). Se gerne blogindlægget.

dvs hvis jeg har 50 domæner med egne mailadresser og databaser skal jeg have 50 webhoteller til ialt 50 €/mrd

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 23:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Korrekt - men det er vel ej urimeligt.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 10:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilknyttede domæner er gratis at have, hvis de skal have mail så koster det et webhotel (1 EUR/md). Se gerne blogindlægget.

- dvs hvis jeg har 50 domæner med egne mailadresser og databaser skal jeg have 50 webhoteller til ialt 50 €/mrd

Tom Sommer:

Korrekt - men det er vel ej urimeligt.

JO når jeg nu har ubegrænset emailkonti nu, jeg vil komme til at betale mange gange det jeg gør nu, så en langt dyrere løsning jeg får nu.

Hver gang jeg gør noget med mail eller databaser skal jeg svinge dankortet. Lad mig få en samlet pakke som jeg er vant til. Kan i ikke lave samme pakkeløsning son Meebox?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 10:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Møller:

JO når jeg nu har ubegrænset emailkonti nu, jeg vil komme til at mange gange det jeg gør nu, så en langt dyrere løsning jeg får nu.

Hver gang jeg gør noget med mail eller databaser skal jeg svinge dankortet. Lad mig få en samlet pakke som jeg er vant til. Kan i ikke lave samme pakkeløsning son Meebox?

Du har også ubegrænset antal mail konti hos UnoEuro, og du havde formentlig ikke ubegrænset plads hos Meebox alligevel? (Se blogposten).

Hvad er det du mener du skal svinge kreditkortet for?

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 10:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilknyttede domæner er gratis at have, hvis de skal have mail så koster det et webhotel (1 EUR/md). Se gerne blogindlægget.

- dvs hvis jeg har 50 domæner med egne mailadresser og databaser skal jeg have 50 webhoteller til ialt 50 €/mrd

 Tom Sommer:

Korrekt - men det er vel ej urimeligt.

???

jeg kan også læse mig til at jeg skal betale for ekstra databaser

Side 8 ud af 11 (108 indlæg)