Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox bliver til UnoEuro

Side 3 ud af 11 (108 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 13:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Martin Hjort:

Hvor dælen har jeg sagt det er sjovt, eller gjort nar af nogen? Men jeg bliver provokeret på UnoEuros vegne, når de får brok for deres support, som er skide god - især prisen taget i betragtning.

Det havde da været nemmere hvis alting bare forblev som det var, men det er ingen katastrofe, at tingene flytter til UnoEuro - specielt ikke for fagfolk ud fra min erfaring. Faktisk slet ikke.

Det er som om koret af brokrøve slet ikke lytter til Anders når han siger, at hele Meebox teamet flytter med til at yde support, ligesom han fortæller, at de ting folk engang var trætte af med UnoEuro, ikke er noget at bekymre sig om i dag.

Jeg har brugt UnoEuro i 5 år minimum, og bortset fra enkelte driftsudfald som sker for ALLE webhosts, så har jeg absolut intet at klage over.

Det er også sjovt, at en del fagfolk, rigtig dygtige fagfolk faktisk, ligefrem anbefaler og roser UnoEuro.

Jeg kan godt forstå ærgrelsen og frygten i øjnene hos den almindelige bruger, for det er pænt træls at skulle vende sig til noget nyt, hvis man i forvejen er utryg og bruger det sjældent.

Men det virker altså til, at Anders og resten af holdet + UnoEuro gør absolut maksimum for at overgangen skal føles så nem som muligt.

Jeg er simpelthen nødt til at sige tak for det svar.

De sidste 24 timer har været et mindre helved fordi folk drage konklusioner og råber og skriger i stedet for at læne sig tilbage og se tiden an. Vi er ikke ude på at ødelægge folks hjemmesider eller hosting, eller bondefange nogen, jeg forstår ikke folk tager det udgangspunkt eller hvad den indstilling bunder i.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 13:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hjort:
Hvor dælen har jeg sagt det er sjovt, eller gjort nar af nogen?

 

Facebook, Wordpress for Alle

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 14:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Læste du også "Men kender mange der, ligesom du, er glad for Meebox, men det afhænger af øjnene der ser."?

Jeg synes det er sjovt, at der kan være så voldsom stor forskel på opfattelsen af en leverandør. Du kunne kalde det "pudsigt", men inden der går Se 
& Hør i den, så læs det hele 

Jeg ville jo være idiot, usympatisk og lignende, hvis jeg vitterligt syntes det var sjovt at folk skulle skifte og var træt af det. Det er tilladt at overveje, om det nu virkeligt var det jeg mente. Eller måske bare spørge, inden man konkluderer 

 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 14:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mon ikke de fleste er utrygge og er trætte af de ting der pludselig forsvinder f.eks. cpanel og de ting de nu kommer til at betale ekstra for f.eks. ekstra databaser, addon domæner, Let's Encrypt osv osv

Set med mine øjne, har Zitcom købt og overtaget Meebox incl. medarbejderne og har derefter skrottet hele Meebox platformen og flytter alle over på deres egen platform, uden at tage noget med fra Meebox platformen.

Det er vel i bund og grund fair nok af Zitcom (Unoeuro), det er jo forretning og opkøb finder jo sted hele tiden, men en fusion er det bestemt ikke, da hele Meebox platformen jo bliver skrottet.

Jeg skal ikke sige hverken for eller imod Unoeuro, da jeg aldrig har haft noget hos dem.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 14:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er vel realistisk set, også det mest fornuftige ved en overtagelse - i hvert fald på sigt.

Kan forestille mig et voldsomt brug af tid, hvis man skulle køre to forskellige systemer?

Hvem ved, det kunne jo være at UnoEuro efter noget tid, tog nogle af de bedste ting fra supporten hos Meebox, og byggede ind i deres supportlinje?

 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 14:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Hjort:
Hvem ved, det kunne jo være at UnoEuro efter noget tid, tog nogle af de bedste ting fra supporten hos Meebox, og byggede ind i deres supportlinje?

Jeg tænkte nu mere på selve produkterne, som jo er en del anderledes, da der er en del ting du betaler for hus Unoeuro, som var gratis hos Meebox :)

At have 2 forskellige systemer kørende sideløbende, det duer naturligvis ikke, men mange er rigtig glade for f.eks. cPanel, i min verden er det verdens bedste kontrolpanel :)

Fra Vipperød
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Designfirmaet Jerndorff Skrevet kl. 14:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Kim: Absolut enig!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 14:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kim:

Mon ikke de fleste er utrygge og er trætte af de ting der pludselig forsvinder f.eks. cpanel og de ting de nu kommer til at betale ekstra for f.eks. ekstra databaser, addon domæner, Let's Encrypt osv osv

Alt du har ved Meebox bliver flyttet med over, de "ekstra" addon domæner og databaser du allerede har, kommer ikke til at koste ekstra hos UnoEuro.

Let's Encrypt har UnoEuro også, og hvis det er en deal-breaker at HTTPS-beskyttelsen koster 1 EUR/md, så løser vi formentlig også det. Under alle omstændigheder er der ingen der sender en faktura til dig dagen efter du bliver flyttet, så der er tid til at løse det i.

Vi vil gå til ekstreme længder for at alle Meebox kunder blive glade for UnoEuro.

Giv os chancen i stedet for at gå i panik og male fanden på væggen :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Vipperød
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Designfirmaet Jerndorff Skrevet kl. 14:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@TomSommer: Tilbyder I cPanel på jeres hoteller?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 14:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Jerndorff:

@TomSommer: Tilbyder I cPanel på jeres hoteller?

Nej, det gør vi ikke - men hvis du efter flytningen hader UnoEuros kontrolpanel så meget, og savner alt fra cPanel, så kan vi tilbyde en VPS med cPanel installeret på. Som sagt er vi løsningsorienteret.

Ultimativt tror jeg dog de fleste som elsker cPanel måske ikke elsker det så meget når det kommer til stykket - giv os chancen :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Side 3 ud af 11 (108 indlæg)