Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox bliver til UnoEuro

Side 2 ud af 11 (108 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Fra  Apptimize Skrevet kl. 11:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke om jeg er en af de få, men alle mine sider ligger hos UnoEuro og jeg har aldrig haft problemer. Super support, der svarer hurtigt og er hjælpsom hvis der opstår problemer. De SEO-folk jeg har haft til at arbejde på mine sider siger, at hastigheden er fantastisk. 

I dag har jeg 18-20 domæner hos UnoEuro og kunne ikke drømme om at skifte, men jeg har jo heller ikke har prøvet andet, så jeg har intet at sammenligne med :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er glade for i123.dk :-)  Jeg skal i hvertfald aldrig i nærheden af UnoEuro, synes supporten har været forfærdelig og skiftede pga. gentagende problemer med at tilgå min side / have fornuftig hastighed.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 13:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Slutter mig i koret af tilhængere af UnoEuro.

Meget meget få problemer og altid en support der hjælper. Der er grænser for hvor meget de kan tørre ens røv, hvis ikke man kan sit kram, når man betaler 10 kr./måned, hvis jeg skal være lidt fræk.

De har altid svaret hurtigt, selvfølgelig specielt i dagstimerne.

Problemer med hastighed har næsten ALTID udgangspunkt i opsætningen af WP.

Jeg vil give det så meget, at Meebox's setup måske har været bedre egnet til gør-det-selv folket, fordi en del ting er sat op for at hjælpe netop dem (men det kan Anders sikkert give lidt mere info på Smile )

 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hjort:
Slutter mig i koret af tilhængere af UnoEuro.

Også her! Det er uden sammenligning det bedste til prisen og mere til Yes

Skal man bruge lidt mere, vil jeg også varmt anbefale Hosting4real. Her får man - som med UnoEuro - langt mere end man betaler for.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 13:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skiftede til Hosting4Real, da DomainDirect blev til Surftwon, og det har jeg ikke fortrudt.

Så Hosting4Real får også en anbefaling herfra Big Smile

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 13:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hjort:

Slutter mig i koret af tilhængere af UnoEuro.

Meget meget få problemer og altid en support der hjælper. Der er grænser for hvor meget de kan tørre ens røv, hvis ikke man kan sit kram, når man betaler 10 kr./måned, hvis jeg skal være lidt fræk.

Hej Martin Hjort, Hehe det er sjovt, :( kan sku ikke se det er sjovt for os alle flere tusinder kunder, som bliver tvunget til at bruge Unoeuro, som vi er flygtet/flyttet fra. Noget jeg ikke kan forstå at Unoeuro køber et firma med et godt Webhosting, og så bare skrotte det hele, tror du kunderne vil blive hængende, nej de vil hurtigst muligt flytte til en anden Webhotel, bare ikke Unoeuro.

Det er okay at Anders og Ejler score kassen, men det er sku på deres kunders bekostning.

Vedr. prisen giver jeg gerne 49,- 99,- kr. mdr. for at have en ordentlig Webhotel, har flyttet mange kunder Webhotteler fra Unoeuro.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 13:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Madsen:

Vedr. prisen giver jeg gerne 49,- 99,- kr. mdr. for at have en ordentlig Webhotel, har flyttet mange kunder Webhotteler fra Unoeuro.

Hvad er det du mangler hos UnoEuro? UnoEuro har også et webhotel til 90kr/md :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Niels Madsen:
Det er okay at Anders og Ejler score kassen, men det er sku på deres kunders bekostning.

Det synes jeg ikke er fair at skrive. Det lyder som om de tager det meget alvorligt, og vil arbejde for, at deres kunder får en ordentlig behandling/flytning.

Så hvad med lige at se tiden an, inden der males fanden på væggen.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 13:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hvor dælen har jeg sagt det er sjovt, eller gjort nar af nogen? Men jeg bliver provokeret på UnoEuros vegne, når de får brok for deres support, som er skide god - især prisen taget i betragtning.

Det havde da været nemmere hvis alting bare forblev som det var, men det er ingen katastrofe, at tingene flytter til UnoEuro - specielt ikke for fagfolk ud fra min erfaring. Faktisk slet ikke.

Det er som om koret af brokrøve slet ikke lytter til Anders når han siger, at hele Meebox teamet flytter med til at yde support, ligesom han fortæller, at de ting folk engang var trætte af med UnoEuro, ikke er noget at bekymre sig om i dag.

Jeg har brugt UnoEuro i 5 år minimum, og bortset fra enkelte driftsudfald som sker for ALLE webhosts, så har jeg absolut intet at klage over.

Det er også sjovt, at en del fagfolk, rigtig dygtige fagfolk faktisk, ligefrem anbefaler og roser UnoEuro.

Jeg kan godt forstå ærgrelsen og frygten i øjnene hos den almindelige bruger, for det er pænt træls at skulle vende sig til noget nyt, hvis man i forvejen er utryg og bruger det sjældent.

Men det virker altså til, at Anders og resten af holdet + UnoEuro gør absolut maksimum for at overgangen skal føles så nem som muligt.

 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 13:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvornår har du sidst haft et UnoEuro webhotel Nielsn?

 

Side 2 ud af 11 (108 indlæg)