Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook - oprettelse af profil, når pc genkender i forvejen oprettet profil

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Østjylland
Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 89
Fra  Sprog og Kontor Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har i dag skrevet flg. til Facebook via Messenger:

"Hej! Jeg har hidtil brugt min mands Facebook-side, men vil nu oprette min egen profil. Hvordan gør jeg det? Hver gang jeg går ind på Facebook, åbner pc'en min mands profil, og så kan jeg ikke komme til at oprette min egen profil. Mvh Susanne Hemdorff"

Er der nogen her, der kan hjælpe med et fif til, hvordan jeg omgår Facebooks "genkendelse" af min mands profil?
Jeg har også prøvet at gå ind via Facebooks egen side, men lige lidt hjælper det ...

På forhånd tak!
Susanne Hemdorff

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46431
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Gætter på det er fordi der ligger cookies og adgangskode som gør at så snart du går på facebook, så ser den din mand. Du må logge ud fra facebook som din mand - og lave ny profil - eller tømme cash (og så skal din mand til at logge ind igen) eller - brug en anden browser din mand ikke har brugt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Østjylland
Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 89
Fra  Sprog og Kontor Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hurtigt svar. Jeg prøver mig frem :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Du behøver ikke tømme cookies ..

 

Du skal blot logge ud og oprette et nyt profil...så kan i begge have cookies liggende som i kan bruge ved log ind...

 

God arbejdslyst!!



René

 

Fra Østjylland
Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 89
Fra  Sprog og Kontor Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René!

Tak for svar!

Jeg åbnede en anden browser, uden at prøve andet først, og så kunne jeg uden problemer oprette min egen profil.

Eneste problem er, at jeg nu bruger endnu mere tid på Facebook ... ;-)

Og dog: Jeg synes det er mega-irriterende, at der kommer forslag til venner inde på min startside, hver gang jeg går på FB, hele 3 sæt med store billeder ... Jeg klikker dem væk ("Skjul opslag: Se færre opslag som dette"). - Til højre på skærmen ligger Messenger "Få Messenger på din telefon", og herunder ligger mine venner. Så det er vel, som det skal være?

Jeg har prøvet at finde et sted, hvor jeg kan ændre indstillinger, så jeg ikke får disse forslag - men kan det i det hele taget lade sig gøre?

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm.. det er nok bedst at kigge den anden vej.. ellers spildes din tid på at være irriteret over ting du ikke kan gøre noget ved... jeg med reklamer kan du vælge at sige at denne reklame ikke er relevant for mig.. så får du måske noget andet du bliver irriteret over...

 

Husk Facebook er en forretning som skal tjene penge.


Deres mål er du er glad for deres produkt, bruger deres produkt... deres mål er din tilfredshed…

Hvis ikke du tilfreds eller annoncører ikke tilfredse...

Så har Facebook ikke nogen forretning…


 

God arbejdslyst!!



René

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)