Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så blev Meebox til Unoeuro

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja - og det bliver rigtig godt! Vi tager det bedste fra Meebox og UnoEuro og slår sammen i UnoEuro-navnet, og samler derfra alle kræfter omkring det hostingprodukt. Vi glæder os, og håber alle Meebox-kunder gør det samme og giver os en chance for at vise, hvor godt det bliver, når nu vi slår os sammen!

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Eiler:

Ja - og det bliver rigtig godt! Vi tager det bedste fra Meebox og UnoEuro og slår sammen i UnoEuro-navnet, og samler derfra alle kræfter omkring det hostingprodukt. Vi glæder os, og håber alle Meebox-kunder gør det samme og giver os en chance for at vise, hvor godt det bliver, når nu vi slår os sammen!

Hvilke ting fra Meebox vil blive taget med til Unoeuro, og forandre Unoeuro? Eller med andre ord, hvordan vil Unoeuro forandre sig ved sammenlægningen? Indtil videre lyder det mere som om kunderne flyttes over og får et Unoeuro produkt, mens alle Meebox' produkter herunder cPanel kasseres. Eller hvad har I af planer?

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wauw, er noget overrasket over alt den "negative" feedback der er i kommentarerne på jeres hjemmeside.

Jeg har arbejdet med UnoEuro webhoteller et par gange, og jeg må ærligt indrømme jeg intet negativt har at sige. Mit største fokus er stabil hosting, lav pris og fair "specs", og det mener jeg de overholde på alle parametre. Det virker som om at alt kritikken er baseret på et kontrolpanel.... Men hey - forskellige mennesker, forskellige behov! Jeg vil dog alle dage vælge performance og stabilitet frem for et smartere interface..

Men tillykke med salget, er 100% sikker på i er i gode hænder hos Stefan og resten af zitcom :))

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Thomsen:
Hvilke ting fra Meebox vil blive taget med til Unoeuro, og forandre Unoeuro? Eller med andre ord, hvordan vil Unoeuro forandre sig ved sammenlægningen? Indtil videre lyder det mere som om kunderne flyttes over og får et Unoeuro produkt, mens alle Meebox' produkter herunder cPanel kasseres. Eller hvad har I af planer?

Både Patrick og jeg, samt folkene i Meebox, er blevet en del af Zitcom og dermed også UnoEuro. Vi kommer med alt det, som vi gennem de sidste knap 7 år har lært og været rigtig gode til, og det samme gør UnoEuro-folkene. Meebox bliver til UnoEuro, og UnoEuro bliver udgangspunktet og fokus fremadrettet. Du beder om et udspecificeret roadmap, og det har jeg selvfølgelig ikke, men jeg er ikke i tvivl om, at når du tager personerne bag to af de (i al beskendenhed...) bedste hostingudbydere i Danmark i vores segmenter, og sætter sammen om ét hostingprodukt, bliver det rigtig godt! Nogle ting kan gøres hurtigt, andre ting tager længere tid. Der må I vente og se, hvad vi kommer med :-)

Derudover, må jeg henvise til bloggen som trådstarter også gjorde: https://meebox.net/da/blog/meebox-bliver-til-unoeuro/ 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bestemt heller ikke andet end positivt at sige omkring Unoeuro, som jeg altid har opfattet som billige, stabile og med god support. Også Meebox har været en god host, og derfor kan man selvfølgelig godt sige at to gode hosts nu bliver slået sammen.

Spørgsmålet er så, om det giver noget bedre. Unoeuro og Meebox har jo begge haft deres fordele og ulemper, og hvad man ikke kunne få hos den ene kunne man få hos den anden. Så jeg er da også lidt nysgerrige på hvad denne fusion betyder for Unoeuro, og ikke kun hvad den betyder for Meebox.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil for alvor savne cPanel, Lets Encrypt, vilkårligt mange databaser, mængden af plads og et hav af andre funktioner. Hvad der sker med disse/kommer som erstatning, har jeg endnu ikke set besvaret i nogle af de mange facebook opslag, der netop efterspørger dette.

UnoEuro tilbyder i mine øjne et ganske udemærket produkt, men kun så længde du skal bruge det til en enkelt eller to hjemmesider. Til mere seriøst, professionelt brug for udviklere, anser jeg desværre ikke UnoEuro som en løsning.

En løsning kunne i mine øjne være, at bevare noget af Meebox' funktionalitet og systemer, som så kunne anvendes mere i retning af en erhvervs/reseller platform, for os med lidt mere specielle behov end den gennemsnitlige kunde.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

 

Vi på Weebio ønsker jer (Meebox) masser af med-vind i sejlene og håber ikke at jeres produkt drukner i ensartethed...

 

God arbejdslyst!!

 

René

 

Tilmeldt 1. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Smart at sende mails til mail adr. fra meebox, så får man hurtigt hjælp fra UnoEuro når man ikke har adgang længere. Virksomhedens tlf. fremgå ikke på hjemmesiden -  Hvorfor så kunde fjendsk 

Mindre virksomheder har rigtig god tid til paradigmeskifte og virksomheds overdragelse, og enkeltmands virksomheder afsætter gerne tid til at få deres systemer på plads efter andres valg om sammenligninger - hvorfor ikke bare bruge alias'er ? Nu værende løsning er ikke en positiv oplevelse

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)