Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Daniel Wellington hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er igang med at lave en ny hjemmeside til min virksomhed, der kommer til at sælge smykker, ure etc.

Jeg er faldet for Daniel Wellington's hjemmeside, som jeg er helt vild med!

Er der nogen der har info om hvilket tema de har brugt?

Alt hjælp modtages :-)

Tak på forhånd

Fra Aarhus c
Tilmeldt 7. Dec 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Intrace Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Deres hjemmeside er højst sandsynlig bygget fra bunden. Selvom den er simpel og enkel, så har det store 10$-company nok alligevel brugt et større beløb på at køre den side op.

Jeg vil godt rådgive dig til hvordan du laver en side, som ligner den til de mindste detaljer, men hvor den alligevel får dit eget præg. Derudover tænker jeg bare på hvorfor du ikke laver en side, som sparker meget mere røv end deres? Personligt synes jeg den ligner noget, som er sat op på 1 arbejdsdag.

Bare hiv fat i mig på mail: Kasper@sedia.dk - så skal jeg nok hjælpe dig på vej.

Vh. Kasper // SEDIA

Tilmeldt 18. Jan 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-) 

Som udgangspunkt ligner selve opbygning meget tradtionelle temaer og opsætning som kan findes i en lid strøm på themeforrest.net og andre databaser. Der er kredset om at små detaljer med menuen osv. Hvis du kan undværer disse, så burde du fint kunne få realiseret dine ønsker i et standard-tema - hvis det er indtrykket du går efter. 

Overvejer du selv at stå for opsætningen af webshoppen? Hvis ja, så skal du i hvertfald overveje et CMS-system som du føler dig tryg ved - ellers vil resultatet uanset hvad blive mangelfuldt - hvis du sammenligner med DW´s website

Du er velkommen til at kigge nærmere på vores webshop-ydelse (www.erhvervshjemmesider.dk/webshop), såfremt du måtte have interesse i få assistance. Vi udarbejder vores løsninger i WordPress CMS / WooCommerce. 

Håber du finder hvad du søger!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)