Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Relevant idé til app, mangler udvikler!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er en ung kvinde på 22 år, som har fået en super idé til en app der fokuserer på madspild, hvilket jeg synes er relevant i denne tid vi lever i nu! Det betyder også at jeg skal til at gøre noget ved det inden nogen andre finder på samme idé. Jeg har ikke styr på det tekniske om at lave en app men har læst herinde og kan se at det kræver jeg finder en udvikler. Har intet at tilbyde nu, men ville i fremtiden kunne tilbyde procenter! Jeg har en masse idéer til både reklamation og design.

Læste også herinde at man ikke kommer langt med en idé så er mega åben overfor alle tips og tricks!

På forhånd tak, og god vind derude!

- Aricia

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aricia

For at gøre det helt kort, så vil jeg skrive det op i 3 trin:

1) Skriv ideen ned og bliv konkret. Evt. forretningsplan

2) Start en prototype, som du kan bruge til at teste markedet. 

3) Bevis, at konceptet holder vand og kan tjene penge, hvorefter du kan få en udvikler med som kan få 70% - langt størstedelen af arbejdet er i udviklingsafdelingen. Og nej, ideen i sin grundform er ikke meget værd; ved mindre det er opfindelser og patent og sådan...

Smile1

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Cykra Ltd Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aricia,

Det lyder enormt spændende synes jeg. Måske er det en ide som kan finansieres på kickstarter eller indiegogo? 

Jeg synes i hvert fald det lyder som et formål folk nok gerne ville bakke op om. 

Hvis du har brug for nogen at sparre med er du velkommen til at skrive.
Vi laver apps til dagligt på Mauritius så mht. det tekniske skal vi i hvert fald nok kunne vejlede gratis.

Venligst
Nicklas

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)