Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad koster denne hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. May 15
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

hej, en som kan finde ud af hvad denne hjemmeside kommer til at koste mig :)

den skal fungere lidt ligesom en blanding af "Trustpilot" og side hvor man kan købe ydelser. altså at man kan vurdere ting som hotel besøg og derefter købe et ophold. 

i prisen skal domain, VPS og andet med.  

den skal være betalt i 1 år. :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Her snakker vi et relativt højt budget. Men der skal mange flere specifikationer på før jeg kan komme med en pris. 

- Jeg kan kun sige, at det er en dyr hjemmeside. Men det havde du vel også regnet med.

Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig, så kan jeg snakke om de nærmere specifikationer - også vil jeg gerne give dig en konkret pris, så du har noget at gå ud fra ;o)

Vh. Kasper // SEDIA

Tilmeldt 7. May 15
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

skriv lige en pris

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke ''bare'' skrive en pris. Desværre skal jeg bruge mange flere specifikationer først.

Du skal være velkommen til at sende noget materiale til Kasper@sedia.dk - så kigger jeg på det med et smil.

Vh. Kasper // SEDIA

Tilmeldt 7. May 15
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

du har vel et slags spørgeskema hvor i man kan krydse ting af, altså med hvor mange GB hjemmesiden skal have, samt. support, antal emails som kan oprettes osv..

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er nød til at komme med et kravspecifikation. Først der kan man tale om at estimere en pris.
Det afhænger meget af de forskellige funktioner samt layout mm.

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Tilmeldt 7. May 15
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

det er jo der i skal hjælpe mig er ikke en geni

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Regn med et budget på 100.000-300.000 kr. for et site der kan det du skriver, er SEO og mobil optimeret og har nogle gode tekster og billeder.

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i tvivl om hvad du beder om, og om du selv har taget stilling til hvad du søger når man går på detaljerne.

Du vil gerne sælge hotelbookings!

Jeg tror du beder om noget uden at vide hvor dyrt det er at få lavet fra bunden, og hvor billigt man kan købe et hotelbookingsite på flippa.

https://flippa.com/websites/all?query=hotel%20booking

Der kan du købe et site for et par tusind kroner, du kan sikkert betale for at få tilføjet en rate me funktion, men jeg tror altså ikke det er en god ide. Folk er nok hurtigere til at gå tilbage og melde hotellet hvis de er negative...

Hvis du gerne vil have dit eget booking system kan du kigge på nedenstående til 649$ så kan du evt betale dem for at rette det til som det passer dig.

https://www.ncrypted.net/bistrostays

Mvh

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lund,

Vi har et blandet hold herude, grafikere og programmøre.

De features du nævner der er ikke noget problem, pas på med at kontakte de store firmaer da de oftest vil forsøge at malke dig og hæfte ting til din side du muligvis ikke har brug for, jeg kan sige så meget at ud fra det du nævner her , er vi under halv pris af de andre bud du har fået på tråden her indtilvidere.

Du er velkommen til at sende mig en pb hvis du vil have et telefon møde hvor vi helt konkret fastlår hvad du skal bruge og hvad det skal koste. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)