Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til GTIN og Google Shopping

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Denmark
Tilmeldt 31. Oct 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Sportsway Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Jeg har et spørgsmål til det nye krav fra Google om, at alle produkter skal have angivet en GTIN-værdi senest d. 14. februar.

Når jeg hører GTIN, tænker jeg på EAN-kode eller et stregkodenummer, som det også hedder.

Problemet er, at en helt bestemt trøje, som vises på Google Shopping jo ikke har et EAN-nummer? Det har trøjens forskellige størrelser small, medium, large derimod. Men selve "hovedvaren", som der vises på Google Shopping, den har jo ikke sit eget EAN-nummer? Men kan jo heller ikke indsende størrelsernes EAN-numre, for trøjen har jo dermed flere forskellige EAN-numre, alt efter hvilken størrelse vi snakker om?

Nogle der kan hjælpe?

Tak - rigtig god dag!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Du skal have ændret dit produktfeed så det inkluderer dine varianter istedet for hovedproduktet. Så skal du sørge for at dine varianter linker til hovedproduktet, da jeg ikke går ud fra de er induviduelt synlige. Dine varianter skal desuden have en værdi i feltet "identifier_exists", såfremt de er en del af et hovedprodukt. Sælger du en sko i 3 størrelser, så skal de 3 størrelser have samme id i feltet "identifier_exists".

Håber ovenstående kan hjælpe dig lidt op vej :)

Med venlig hilsen Mikael

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber du fik løst det med GTIN.

Hvis du har lyst kunne jeg godt tænke mig, at vise nogle af Sportsway's produkter på min hjemmeside, https://findenwebshop.dk/

Den kan aflæse Google feed, så det bliver ikke svært. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)