Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webudvikler mod betaling

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære iværksættere
Jeg leder efter en til at lave en webside for mig. Jeg har selv indholdet men har brug for en til at sætte siden op så den pr-mæssigt er lige i skabet. Derudover har jeg brug for en der laver SEO. Jeg har et budget på 5000 kr. Kan nogen hjælpe?
Vh maria

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 09:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Maria hvis du nu brugte elance så ville du helt sikkert komme længere med dit lille budget, men held og lykke med jagten. Eller vil du bare have en wordpress installation uden et custom design fordi så burde du kunne finde en eller anden som kunne sætte det op for dig for 300 kr.
Mvh.
Lurks in the dark..

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 11:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil kunne lave selve siden i Wordpress for 1.250 kr.
Hvis du siger at du har meget selv, så bliver det endnu billigere.
Så kan du bruge resten på SEO :-)

Lad mig vide lidt mere om hvad du har i tankerne og kontakt mig på info@spirian.dk

God dag :-)

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Jeg kan ikke lave en hjemmeside for 5.000 kr. - både fordi jeg i forvejen er booket op. Men også fordi 5.000 kr. ligger under hvad jeg normalt tager.

Men det betyder ikke, at jeg ikke har mulighed for at give dig en hjælpende hånd. Jeg vil hellere end gerne hjælpe og vejlede dig i hvordan du finder den rette mand til dit budget - og samtidig hvad du skal være opmærksom på.

Egentlig skal du bare gå ind på min hjemmeside, hvor du kan booke et opringning. Så griber jeg telefonen og giver dig et kald i løbet af i eftermiddag når jeg lige har 10-20 minutter. Vi kan lige så godt hjælpe hinanden!

Vh. Kasper // SEDIA

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria. 

Hvis du selv har indholdet til din side har vi mulighed for at producere din side for 999,-

Eller en evt vedligeholdeses aftale på din hjemmeside der vil lyde af en binding på 6 Måneder til 249,- om måneden . dette inkludere support og vedligeholdse med små ændringer. 

Sende gerne en PB hvis dette har interesse. 

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 13:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)