Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af små og forskellige varer fra USA

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en drøm om at åbne en butik med brugskunst, tøj og unikke møbler, som kunne være stole, kommode, konsolborde.. Men jeg tænker at det skal være noget godt kvalitet og ikke mere end 2-3 af samme vare, for det må gerne være lidt eklusivt og noget man ikke har i Danmark. Jeg kunne godt tænke mig varer fra USA og muligvis noget tøj fra DASH, som er ejet af Kardashian søstrene.

Er det en for stor drøm?
Og hvordan finder man disse forhandler.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Er selv igang med det samme, og undersøger i øjeblikket mulighederne hos forskellige spændende leverandører, samt fragtmulighederne i USA.

Det kunne være vi kunne finde ud af et samarbejde, hvor varerne bliver fragtet samlet og dermed sparer fragtomkostningerne. Har mulighed for at få sampakket varer fra forskellige leverandører og fragtet samlet. Når de ankommer til Danmark, kan pallerne splittes og sendes til hver af os.

Skulle du ønske at gøre det hele selv, så har jeg visse punkter jeg vil anbefale dig at overveje:

- Fragt fra USA til Danmark kán være meget bekostelig, især ved små ordrer. I nogle tilfælde kan det være dyrere end det eksempelvis er fra Østen til Danmark.

- Det kan bedst betale sig mht. fragt, hvis du har mulighed for at bestille varer nok, til at kunne fylde mindst 1 palle fuldt læsset.

- Leverandører i USA indenfor de brancher du nævner, kræver ofte et minimumskøb, og det kan være en længere proces at komme igennem og blive oprettet - særligt hvis de endnu ikke selv sender udenfor USA.

- Skulle du have interesse i et eventuelt samarbejde, vil det kræve, at vi benytter samme leverandører, samt at du har mulighed for at bestille for et minimumsbeløb (typisk $500 - $1000). Der ud over selvfølgelig også afholder din andel af fragt og told m.v.

 

Tilmeldt 16. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan.

Ja det kan jeg godt se at der mange ting man skal tage hensyn til når det er små partier og forskellige varer. Så ville det helt klart være bedst hvis man samarbejdede.
Jeg er desværre ikke nået så langt i min drømme udover at jeg har gjort mig nogle tanker omkring det og hvad jeg kunne tænke mig.
Men jeg tænker at en anden mulighed kunne være at man kunne besøge landet og tage på forskellige messer og komme i kontakt med forhandler når man er der.

Men jeg vil søge mig frem til forskellige forhandler og se hvad der Evt dukker op.

Men tak for din interesse, og når jeg når til det stadie og skal købe varer vil jeg da dig i tankerne.

Venlig hilsen
Mette

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Du er altid velkommen til at tage kontakt til mig, er sikker på vi nok kunne finde en løsning. Har netop lige modtaget en forsendelse fra USA idag :)

Vores næste forsendelse bliver ikke før senere på foråret, så der er også noget tid at løbe på.

Med hensyn til arbejdet med at undersøge leverandører, så kan jeg klart anbefale dig, at starte her: https://www.americasmart.com/

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)