Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler telemarketing leads b2c, hvilket sted/metode er bedst at benytte iflg. jer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 16
Indlæg ialt: 11
Fra  Kapsio Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens 

Jeg står med en ny telemarketing opgave, som jeg selv skal skaffe leads til.
Min tanke var at kontakte et online marketing bureau, hvor de stod for hele processen og kun leverer reelle leads.

Jeg tænkte de oprettede/tilføjede min kampagne under en konkurrence, hvor der var 2-3 spørgsmål, og derefter videresender de kvalificerede leads til mig.

Da jeg aldrig selv har prøvet at indhente/købe leads, har det lidt været en jungle at finde ud af hvilken vej man skal gå.

Har kigget på partner ads, men det er mit indtryk at det er tilrettelagt for webshops (ret mig endelig hvis jeg tager fejl) 

Derfor har fx online marketing bureauet Lead Group Nordic virket interessant (dels fordi det ligger i kbh men mest pga de lader til at haft nogle store kunder i biksen, men jeg vil lige hører hvad I vil anbefale (ikke nødvendigvis firma, men måske bare en bestemt metode som I har haft god erfaring med)

Tak for hjælpen på forhånd, og god søndag aften.

Mvh

Nicolai Ibsen

Tilmeldt 12. Jul 16
Indlæg ialt: 11
Fra  Kapsio Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kanvas kald uden opvarming forresten

Tilmeldt 1. Feb 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du. Jeg kan i hvert fald hjælpe dig med dine permissions / leads, så det gøres rigtigt.

Jeg leverer i dag til mange store virksomheder - både med henblik på Telemarketing Leads, Sign up til Nyhedsbreve - eller hele vejen igennem til en ny kunde.

Du er velkommen til at kontakte mig - og kan evt se nærmere på Frontload.dk

De bedste hilsner

Marianne

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved Euroads de leverer sådanne leads :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)