Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg/produktion af glaskuppel

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har længe søgt efter billige glaskuppel i Danmark og udlandet dog uden det store held. Er jeg så heldig, at nogen i denne side har kendskab til nogen producenter eller forhandlere der sælger disse typer af produkter.

ca. ønsket størrelse: H30xØ20 (bund er ikke nødvendig)

tak på forhånd.


Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GuvenY

Afhængig af din volumen, så kender jeg til flere som vil kunne fremstille dem helt efter dit ønske, men vi snakker om et minimum af 2-300 stk., af hvert design + fragt.

 

Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Håbede mere på omkring 50-100 enheder, men de fleste kræver som du selv siger plus 200/300 enheder. Hvilket er mere end rigeligt. 

Dog kunne jeg godt tænke mig at høre om hvem de er og måske prøve at finde en løsning med dem. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GuvenY

De 2-300 enheder er nok også lavt sat, men det vil være producenter i hhv. Indien og Kina, afhængig af bundplade. Alternativt kan du prøve at søge i Polen, som også er et glasproducerende land, og der kan du måske finde en der vil producere et antal omkring 100, men du skal påregne at prisen bliver noget kun højere pr. enhed.

 

Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder fint med hvis enhedsprisen bliver højere, men hvor præcist vil man kunne finde de polske producenter?

tak på forhånd.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Guven

Man kan sagtens få fremstillet dem i små serier, hvad pris vil være acceptabel for dig?

Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Acceptabelt pris (maks hvad jeg vil give) vil være omkring 100-125 kroner pr. enhed

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

glem det til den pris, de skal jo håndlaves.

Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Behøver nødvendigvis ikke være i glas? akryl kan sagtens ligge til den prisklasse. Fik talt med en producent hvor de tilbød til 102 kroner, men de krævede som minimum 150 enheder.

Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil 200 kr. også være for lavt?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)