Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedtægter for driftselskab (IVS) ejet af holdingselskab (IVS)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Er der nogen der hjælpe med et forslag til formulering af vedtægter for et driftselskab, som er eget 100% af et holdingselskab?

Jeg har en komplet skabelon til vedtægter for driftselskab, som er eget af mig som person, men hvor og hvordan formuleres det, når der er tale om ejerskab af et holdingselskab? Er det blot under tegningsreglen eller hvordan?

Mvh.

David

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal der ikke stå noget om i vedtægterne.

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for svar. Hvad nu hvis der er tale om ændring af et driftselskab IVS, som har været registreret før Holdingselskab IVS. Der har ikke været nogen aktivitet i driftselskab før oprettelse af holdingselskab.

Hvordan ændres vedtægterne i driftselskab, efter at holdingselskab er kommet til?

Ifm. med ændring af ovenstående beder virk om et beslutningsreferat (er klar), samt et nyt sæt vedtægter, men hvad er det der skal ændres i de vedtægter?

Mvh.

David

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal ikke ændres noget i vedtægterne bare fordi der kommer et holdingselskab ind over

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)