Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om vores ide ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa vi har lavet lidt om på LinkCentralen.dk så man kan læse mere om hvert link ved blot at føre muse pointeren hen over de forskellige links.

Vil godt høre jeres mening om den nye funktion. Er det for forvirrende eller synes I om funktionen ? Tryk f.eks her og test selv. Tryk evt F5 inden i tester det.

Før hen har man skullet trykke manuelt på det lille gule mappe icon ude til højre for hvert link før det kom frem, men har fornemmelse af at ikke mange er klar over dette.

Indtil videre virker det ikke endnu ved Søgning.

Skriv lige hvis det ikke virker hos jer og hvilken browser I benytter.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror hurtigt det kan virke forvirrende, hvis en bruger ønsker at klikke på det tredje link, hvorefter hele siden hopper og danser, når musen er på vej derhen.

Langt hellere synes jeg du skulle inkludere de første 2-3 linjer og så lave en læs mere knap. Se linket herunder:

http://imgur.com/snshUqb 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm... kræver nok lidt tilvænning men man kan også vælge at føre musen ind fra siden istedet for nedad på den måde slipper du for hopperiet.

Men tak.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Selvfølgelig, men det skal ikke være noget dine brugere skal tænke over. Det skal være så nemt for dem som muligt.

Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

I disse tider hvor der er touch skærme overalt, så er "mouse over" effekten blevet lidt af et problem. Der er ikke mus på smarthphones og de fleste tablets. Som udvikler holder jeg mig altid langt væk fra "mouse over" med mindre jeg har et særligt ønske om at tage pis på de besøgende der bruger en touch skærm :) Skrot jeres "mouse over" og gå tilbage til almindeligt "click to see". Evt. tilføj et lille sneak peak på hvad det er for en tekst man kan se hvis man trykker.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja det har du jo lidt ret i.

Jeg tænkte på om man istedet skulle lave det sådan at underteksterne kun vises hvis man klikker på det lille hus ude til venstre for linket eller det gule dokument icon.

Så slipper man for at det hopper op og ned og bliver nok løsningen.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror de færreste vil se teksterne. Jeg opdager slet ikke funktionaliteten (har set din side før). Som jeg skrev i #1, så skriv de første par linjer af teksten.

Under alle omstændigheder, kan du jo prøve at implementere lidt tracking, så du kan se, hvor mange der rent faktisk klikker på linkene for at se mere. Google Analytics har en udemærket funktionalitet til at kunne (split-)teste dette.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det blev lidt for voldsomt med det hopperi synes jeg, når man scrollede ned af sitet og frygter folk hurtigt bliver trætte af det.

Så nu kommer der kun undertekster frem når man er ved at klikke på Huset eller den gule mappe.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)