Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan jeg begrænse min webhandel til europa?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

vil prøve at skære det ud i pap i handelsbetingelserne og krydse fingre for at de ikke sagsøger mig for et eller andet åndsvagt! :D

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har vel sørget for at skrive i dine handelsbetingelser, som kunden accepterer ved køb, evt. Tvister ved handler skal afgøres ved retten i din lokale retskreds?

Der med skal en amerikaner eller afrikaner som er utilfreds rejse sagen igennem dansk ret og udfra danske regler - og det begrænser ihvertfald mulighederne for amerikanerne.
Samtidig betyder det jo at deres omkostninger på at køre en sag er noget større hvilket jo som regel er nok til at afholde folk fra det ..

Det kommer jo så igen an på hvad du sælger, og om omkostningerne/tabet kan bare udgiften på en retssag.
Der er jo forskel om det er iPhone covers til 10 Kr eller om det er Rolex ure...

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

tusing tak for svaret, det var en stor hjælp! lad mig sige det sådan at det er tættere på et cover end et rolex, prismæsigt :D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

asger1234:

@Fashion-Seller har du også et svar på spørgsmålet?

Du kan selv vælge, hvilke lande du vil sælge til. Så du kan sagtens begrænse dig til Europa...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for svaret, men er det bare via handelsbetingelserne, eller kan jeg begrænse min side til eu lande eller hvordan vil du forslå?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

via betingelserne hvor du skriver hvilke lande du vil sende til OG når folk så vælger land fra f.eks. en dropliste eller skriver i landefelt i adressen - en pop up som skriver, "we do not send to your area - EU only" eller lignende. Jeg ville nøjes med skandinavien tilmed for en sikkerhed i starten - eller DK og S

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svaret :) hvad er forskellen når jeg er forsikret til hele eu alligevel?

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger, jeg er altså ikke eksperten, men synes du skal gå ind i din domæne administration og definere hvem der må besøge dit domæne og hvem der er banned. Så bruger folk ikke tid på at vurdere dit site for efter 15minutter at få af vide, at de ikke må købe hos dig.

Du skal muligvis have lidt hjælp fra din programmør...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

asger1234:
tak for svaret :) hvad er forskellen når jeg er forsikret til hele eu alligevel?

Det er væsentligt lettere at håndtere skandinaviske kunder end f.eks. de franske, medmindre du har erfaring med det. Nu sidder jeg selv på et kontor med folk fra en række europæiske lande og forventninger varierer RIGTIG meget. Jeg skal ikke tale dig fra at sælge til hele Europa, men du vil møde nogen udfordringer. F.eks. når min svenske kollega har fri, så kan jeg sagtens tage kundeservice for ham på dansk, men det kan ikke lade sig gøre (ej heller på engelsk), med franske eller polske kunder f.eks. (Man kan selvfølgelig bruge Google Translate, men det ligger under det ønskede serviceniveau hos os).

Kort sagt: Gør det nemmere for dig selv og start småt :)

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders :) det giver super god mening og det skal klart tages op til eftertanke. tusind tak! 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)