Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Monera

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 35
Fra  safaribarf.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

er lige blevet kontaktet af monera ang. Et samarbejde og vil lige høre om i kender dem eller erfaringer ?

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er partner i Monera, og så at denne lå ubesvaret. Som medejer er jeg selvfølgelig (meget) biased, men jeg tænkte at jeg ville give et par ord med på vejen.

Vi har 2 produkter, og det du er blevet kontaktet omkring er formegentlig "lokalpakken". Ved lokalpakken ligger vi i gennemsnit og leverer 6-12 potentielle opgaver om mdr, alt efter kategori (nogle få er under 6, gennemsnittet er over 12). For de fleste er det en god forretning, da de både får tilbudt opgaver direkte samt vores opgavebørs hvor der på næsten alle tidspunkter er +100 opgaver.

Betyder det alle får en god oplevelse?
Nej, desværre. Vores Trustpilot viser også der er udfordringer. Desværre er hovedparten virksomheder der er i inkasso der bruger det til blackmailing. Heldigvis får langt hovedparten af vores partnere en rigtig god oplevelse og får rigtig mange opgaver ud af at bruge Monera :-)

En sidste kommentar er også at vi har udviklet vores produkt meget de sidste måneder. Flere af vores partnere får nu eksklusive opgaver, hvilket også gør oplevelsen bedre. 

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)