Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Utrolig langsomt wordpress

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Aarhus Regnskab Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er i gang med at bygge en webshop, og har i den forbindelse købt mig et plugin, jeg skal bruge til denne.

Problemet er, at når jeg aktiverer plugin'et, så kører wordpress langsomt - MEGET langsomt. Nogle gange time out.

Jeg har opsat Super Cache uden succes.

Jeg har ladet mig fortælle, at jeg kan køre plugin'et fra et subdomain? Men hvordan fungerer det i praksis?

Håber virkelig nogen kan hjælpe, da dette problemet hænger mig laaaaaaangt ud af halsen efterhånden!

På forhånd MANGE tak :-)

Mvh. Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Kyhl Johansen:

Jeg er i gang med at bygge en webshop, og har i den forbindelse købt mig et plugin, jeg skal bruge til denne.

Problemet er, at når jeg aktiverer plugin'et, så kører wordpress langsomt - MEGET langsomt. Nogle gange time out.

Hej

Hvordan ligger sitet og kører inden du aktiverer dette plugin? Hvad hedder plugin og hvilket site er det du kører det på?

Mvh WebHosting A/S

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Aarhus Regnskab Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Kyhl Johansen:
Inden jeg aktiverer plugin'et kører den ganske normalt. Plugin hedder Azonauthority - http://www.thepresidentshop.com

Hej

Ja den er helt gal, du slipper ikke udenom at få fat i pluginleverandøren, det kan være mange ting, sandsynligvis et eller andet remote kald til måske deres server som står og hænger.

Mvh WebHosting A/S

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Aarhus Regnskab Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :-)

Vi har haft fat i leverandøren, som anbefalede at installere pluginnet på et subdomæne?

Mit spørgsmål går så på, hvordan dette gøre i praksis med wordpress?

Mvh. Martin

Tilmeldt 12. Jan 17
Indlæg ialt: 30
Fra  weight loss Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det plugin du har valgt er nok ikke det eneste som tilbyder det du ønsker, og hvis det er selve plugin som gør din side langsom kunne den nemmeste løsning måske være at søge efter et alternativt plugin med samme funktion i stedet for at lave en lappeløsning med noget som tydeligvis ikke virker. problemet vil kun blive større efterhånden som din shop vokser.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Jeg kan godt hjælpe dig med at nedsætte din Google Page Speed, hvis det kunne have interesse - så siden bliver lynhurtig.

Jeg udarbejder hjemmesider og webshops hver dag - dertil også en tilkoblet ''Page Speed''.

Vh. Kasper // SEDIA

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Aarhus Regnskab Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Kyhl Johansen:

Hvad siger du til hurtigheden på http://www.dictator-shop.com ?

Den er direkte elendig for at sige det pænt:

- Den bruger 4-5 sekunder på serveren for at rendere (burde gerne være 5-10 gange mindre selv uden cache)

- Den loader 157 forespørgsler i alt - enten combine dem til mindre antal *eller* smid et CDN på som understøtter http2 (Så slipper du nemlig for at sammensætte filerne til mindre antal)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)