Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til udarbejdelse af innovativ stikkontakt!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg og to af mine medstuderende er igang med at starte en virksomhed op. Vi er alle 3 markedsføringsøkonomer, og har derfor ikke alle kompetencerne til at komme i mål med dette projekt/produkt uden hjælp.

Selve produktet vi arbejder på at få produceret er en innovativ stikkontakt. En stikkontakt der kan fungere som en forlængerledning direkte fra væggen, og rulles ind igen via mekanismen der minder om det man kender fra støvaugeren. Mange analyser af markedet er foretaget, men vi mangler en der kan hjælpe til at få en produktion tættere på.

Vi søger en stærkstrømingeniør/elektrisk energiteknolog, elektroingenniør eller en anden der har kompeetencer indenfor dette felt. Som kan hjælpe med at konkretiseret hvilken ledning, demensioner samt andet. Så det samtidig overholde reglerne og følger produkt stanarderne (hvilke vi er i besiddelse af).

Da vi er nystartet kan vi ikke tilbyde så meget. Aflønning kan ske ved beskeden løn eller direkte andel af virksomheden, da vi også ønsker at udvide vores team.

lyder dette som noget for dig, eller ønsker du bare mere info, så kan jeg kontaktes her på siden. eller mail: morten@3md.dk

Mvh. Morten

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)