Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjemmeside-udvikler

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

jeg søger en hjemmeside-udvikler, derfor vil jeg høre om der nogen herinde, der har gode erfaringer med enten et specifikt firma eller en person?

på forhånd tak :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor

Du må gerne sende mig en privat besked, hvor du uddyber kravene til din hjemmeside.

Vi er et team bestående af en wordpress-kyndige, back-end- og front-end udvikler.

Mvh Lasse

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor,

Fortæl, hvad du nærmere vil have lavet, og hvad dit budget er, så får du meget bedre svar.

Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Mit-It IVS Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan fraråde http://business-solution.dk/ 

Jeg er ikke ude på at sprede sladder, men jeg er selv blevet kontaktet af dem. De ville ikke oplyse en hjemmeside eller mail så jeg kunne overveje deres uopfordrede tilbud. 

- Måske du skulle søge i Amino Freelancer? :)

http://www.computerworld.dk/art/238437/dansk-webbureau-havnet-i-shitstorm-paa-facebook-quot-vi-foeler-os-lidt-magtesloese-for-vi-jo-ikke-kan-styre-hvad-folk-skriver-paa-nettet-quot

https://www.facebook.com/ADVARSEL-Business-Solution-915394631866248/

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor99

Jeg har meget erfaring i webshops/hjemmeside så send en privat besked og uddyb din krav til mig så finder jeg en passende pris til dig

jeg kan også lave et logo til dig med i webshops prisen

Mvh

Mathias

OnlineItSupport

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu bliver der specifikt bedt om nogle der har erfaringer med firma eller personer - så forstår jeg ikke at firmaer/personer peger på sig selv. Er der flere firmaer som fremhæver sig i tråde som disse så bliver trådene låst og henvist til Amino Freelancer.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes du skal tage god tid om at finde den rette. Det er meget vigtigt med tryghed og tillid når du skal ud, for at finde denne rette mand. Det er ikke ''bare noget'' du vælger, for så vil du oftes ikke få det forventede resultat ud af det.

Jeg har selv erfaringer med mellem 50-100 hjemmesider på CV'et. Men desværre har jeg ikke selv tid til at hjælpe dig før februar. Men jeg vil rigtig gerne tilbyde dig en telefonsamtale, hvor jeg kan give dig noget vejledning til hvordan du finder den rette mand, så du bliver mest muligt tilfreds - og det skal jeg ikke have noget for. Jeg kan jo lige så godt hjælpe andre iværksættere når jeg alligevel sidder i bilen.

Du og andre skal altid være velkommen til at ringe på 3136 0737 for noget sparring på dette område - ellers er det altid muligt at booke en ''opringning'' på min hjemmeside.

Vh. Kasper // SEDIA

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor

Hvis du vil have et par gode råd før du underskriver en aftale med en leverandør, så kan du med fordel læse dette indlægLinkedIn :-)

Dbh
[Signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Tilmeldt 3. Jul 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene og de gode råd!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)