Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan markedsfører jeg denne side bedst

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har hjemmesiden www.Multibud.dk (det er en indhent 3 tilbuds portal)

Jeg søger lige nu nye partnere/leverandørere, til siden. Det er hovedsageligt håndværkere jeg søger.

Har i nogle forslag til hvordan, eller hvor jeg skal reklamere for min side. For at komme ud til så mange håndværkere som muligt?

På forhånd tak.

Mads

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Du har allerede fundet din målgruppe, og det er jo fantastisk. Nu kommer næste spørgsmål: Hvor er din målgruppe?

Er det firmaer, der tilmelder sig din service og får kunder derigennem? Hvis ja, så kunne du overveje at finde nogle håndværkere, som du kan ringe ud til (tag de større firmaer). Det kunne helt sikkert give noget. 

Ellers har du også mulighed for at markedsføre mod "stilling" på Facebook. Det er super skarpt. Nu har jeg ikke 100% styr på, hvad den kategori hedder, men jeg kunne forestille mig, det hed noget med "tømrer", "håndværker" eller lign. Prøv dig frem. Knald nogle annoncer mod dem, der er super skarpe. En knivskarp tekst, der får ALLE håndværkere til at bruge din service. Krydr helst med et billede, så det hele spiller 110%. På din facebookannonce har du ligeledes mulighed for at tilføje en knap, hvor du f.eks. kan vælge "læs mere" eller "tilmeld dig", hvorefter der linkes til din hjemmeside eller underside på den. 

Byggecentre? Normalt siger mange, at offline markedsføring er totalt dødt - men det kunne vel godt være relevant her. F.eks. reklamer i et byggecenter, hvor du med garanti ved, at håndværkerne kommer. Det kan være et stort skilt ude foran eller en flyer, der er tapet fast på døren. 

Er der nogle foreninger, a-kasser eller sådan noget, der gælder for håndværkere? Evt. ta´ kontakt til dem og bed komme med i nyhedsbrevet. Hvis du blot fortæller, hvordan du (gratis for dem) har mulighed for at skabe værdi for deres medlemmer. Så sender de dig sikkert glædeligt med i nyhedsbrevet... tror jeg. Og herunder gælder også f.eks. fagblade, hvor du kan købe hel- eller halvsideannoncer. 

Og PR kunne du også overveje (gælder også for de magasiner/blade, der er for håndværkere). Find en god vinkel på din historie og smid en pressemeddelelse i hovedet på en relevant journalist, der starter med en opringning. 

Held og lykke... Det kan være, jeg får nogle flere (underlige) ideer, som jeg håber, du kan bruge - så vender jeg tilbage. :-)

Jeg håber, jeg kunne hjælpe. 

Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Mange tak for din feedback. Du kom op med nogle ideer jeg ikke selv havde tænkt på. Der bestemt er noget jeg kan bruge til noget :-)

Ja, hvis du får flere ideer, er de mere end velkommen.

Mads

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Du kunne vælge at målrette din side mod nystartede, de har oftest svært ved at skaffe kunder og har måske alverdens (penge) til at marketing og salg. Tilbyd dem at de første tre tilbud er gratis... 

 

Din side kunne  være et godt sted. (Selvfølig er der er risiko ved at benytte dig af nystartede firmaer) Men det er en måde for dig at komme i gang... 



1. Jeg ville oprette en blog

2. jeg ville skrive om det at starte en lille virksomhed

3. Jeg ville få lavet nogle gennemarbejdet infografik om emnet

 

Du kunne skrive om:

  • indhente tilbud
  • salg og
  • kundekommunikation
  • skatteregler
  • bogføring

 

 

På den anden side, kan du skrive til dem som leder efter en håndværker eller lignende, om hvordan man sikrer sig at alt går ordentlig til. Tal om det folk frygter, fortæl om din viden på området. Det giver din side troværdighed og anerkendelse.

 

Gæstebloggere

Få fat i bloggere og anerkende iværksættere og hør om deres erfaring... om et givent emne..

Det er hård arbejde, men det er det jeg synes du skal fokusere på. Content marketing er en uundværlig del af det og have en online virksomhed.


Content Marketing

Start med at læse lidt om content marketing..

 

https://moz.com/beginners-guide-to-content-marketing

http://blog.brandmovers.dk/guide-content-marketing-personaer

 

God arbejdslyst!!

 

René

 

Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Tak for dit svar.

Hvad tænker når du skriver der altid er en risiko ved at bruge nyopstartede firmaer?


Mads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)