Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig oplevelse med køb af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Har du nogensinde bestilt et hjemmeside fra et webbureau og langt fra fået som forventet?

Måske fik du aldrig fuldt ud leveret, fik en større regning end forventet eller et produktet der bare ikke hang sammen...

Jeg er ved at udarbejde en artikel om de største faldgruber og farer ved at bestille en ny hjemmeside og har dertil brug for så mange dårlige oplevelser som muligt og hvad der var skyld i, at tingene gik skævt.

Har du en historie at dele? :-)

Dbh

Rasmus Schultze

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Bernburg R. Schultze:
Jeg er ved at udarbejde en artikel om de største faldgruber og farer ved at bestille en ny hjemmeside og har dertil brug for så mange dårlige oplevelser som muligt og hvad der var skyld i, at tingene gik skævt.

Der er sådan et søgefelt i øverste højre hjørne her på siderne. Hvis du søger lidt efter det du mangler er jeg helt sikker på at der kommer rigtig mange af den slags historier frem.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Altså hvis man ikke skal hænge leverandøren ud, som gav den "dårlige" oplevelse, kunne jeg godt være frisk til at fortælle lidt...

Men jeg gider ikke hænge firmaet ud, jeg er kommet videre, og jeg er også sikker på, at de har lært en del af sagen.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 12. Jan 17
Indlæg ialt: 30
Fra  weight loss Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Min erfaring er at fejlen oftest ligger hos den der bestiller. Folk vil have alt for intet, og ender med at vælge den der tilbyder laveste pris og mange gange en urealistisk pris for det som de tror kommer retur.

Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  web-O-magic Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er sikkert rigtig mange historier det går skidt.

Hvis jeg skulle læse det, ville jeg gerne have nogle eksempler på hvad der også går godt, og som man skal lægge vægt på, i stedet for at undgå.

Jeg synes der mangler noget positivt jounalistik, i stedet for at alt skal være negativt, dårlige oplevelser, og ting der går galt. Al det negativitet har fået mig til ikke at følge med i nyheder etc.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Weight loss:

Min erfaring er at fejlen oftest ligger hos den der bestiller. Folk vil have alt for intet, og ender med at vælge den der tilbyder laveste pris og mange gange en urealistisk pris for det som de tror kommer retur.

Jeg gætter på du laver sider for folk?

Min oplevelse har nu været en ganske anden, da vi inden opstarten besøgte 4 virksomheder som bød sig til her på sitet.

Kendetegnede for disse var, at de var uhyggelige indforstået og havde mere end svært ved at sætte sig ind i hvad vi egentlig ville.
Min helt klare opfattelse er, at de virksomheder vi besøgte, levede i en bobbel af IT, SEO, Adwords, Feed´s, moduler og en masse frække ord som de sikkert havde troet ville få os som kunde til at falde på røven af.

Mange kunder sidder sikkert bare og nikke i takt til en lind strøm af indforståethed og frække ord, da man ikke vil virke dum. Det kan man så lade være med, men selve forståelse af hvor mange af vi kunder kommer fra og hvad vi arbejder med i dagligdagen, er en total mangelvare.
Her er et rigtig godt eksempel.
Ud af de 15 samarbejdspartner vi har/haft gennem de sidste 3 år, hvor mange tror du har været en tur rundt med os i vores fysiske butikker, så de får en snert af vores dna og reele ønsker/problemer/spørgsmål under huden?
Hvis du gætter under en, så er du på rigtige vej.

Her er et andet eksempel.
Vi har en mængde fysiske butikker, med fælles lagersystem som skulle linke op mod webshoppen. Hvor mange af de vi som vi besøgte tror du havde gjort sig den ulejlighed at undersøge om det var muligt at lave en integration uden besvær mellem vores lagersystem og webshop?
Hvis dit svar er under nul, så er du på rette vej.

Og lige en til at gå hjem på.
Jeg bliver ringet op mindst 4 til 5 gange om ugen, af ganske velmenende virksomheder, som da lige vil give mig et kald og fortælle de kan hjælpe med SEO, ADwords, Remarketing, osv. osv osv.
kendetegnede for 99% af disse er i meget højgrad også indforstået i en IT verden. Gæt engang hvor mange af disse jeg byder på en kop kaffe for et evt. samarbejde?

Hvad er så min bundlinje?
At IT folk bare ikke er sælger og har en generel mangel af forståelse for hvad vi dødelige sidder og arbejder med til daglig og ikke mindst måske skulle prøve at slå et ord som kundeanalyse op.
Dem der formår at sætte sig i kundens sted, vinder i sidste ende.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion-Seller

Tak for din besked.

Det er bestemt ikke for at hænge nogen ud, men derimod at videreformidle de faldgruber der kan være i at bestille en ny hjemmeside.

Du kan her læse mit indlæg og se, hvad idéen er. 

Lige nu er det et hurtigt indlæg med 12 punkter, som jeg håber på at kunne blive ved med at udvide :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Bernburg R. Schultze:

Hej Fashion-Seller

Tak for din besked.

Det er bestemt ikke for at hænge nogen ud, men derimod at videreformidle de faldgruber der kan være i at bestille en ny hjemmeside.

Du kan her læse mit indlæg og se, hvad idéen er. 

Lige nu er det et hurtigt indlæg med 12 punkter, som jeg håber på at kunne blive ved med at udvide :-)

Fedt indlæg! Overvej at få det på en blog, så det bliver mere søgevenligt i Google :)

Jeg har ihvertfald minimum 2 punkter, som du kan skrive på den liste, hvis ikke mere...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  web-O-magic Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange gange har du inviteret disse itfolk til en tur i den fysiske butik, så de kan opleve jeres DNA?

Jeg tolker måske dit oplæg lidt negativt sorry.
Jeg kommer bare til at tænke på hvordan kvinder ønsker deres mænd... de skal være følsomme og i kontakt med deres følelse altid, dog ikke når kvinden vil have de skal være nærmest en hulemand. Hvornår manden skal være hvad kan skifte hurtigere end glimtet fra et lyn og afhængig af dagen skal han være en anden selvom det er helt samme situation, hvis han da ikke skal være samme ting på samme tid.

En perfekt forretningsforståelse på netop din forretning, og perfekt inden for det tekniske du efterlyser.


Jeg har stået på begge sider, både for at levere noget, men også som kunde, og ja der er forskel, men der er også meget stor forskel på hvad kunder forventer. Og ja det er sælgeren der skal afløse kundens behov og opfylde den, men nogle gange skal kunden også læse leverandøren.
Det er altid bedst at mødes på midten, så får man det bedste produkt.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er da meget velkommen til at læse mit indlæg negativt, dog viser du lige præcis det som jeg mener er en kæmpe mangelvare.

Kristoffer Mortensen:

Hvor mange gange har du inviteret disse itfolk til en tur i den fysiske butik, så de kan opleve jeres DNA?

Så du mener jeg skal tage IT folk som ønsker jeg skal købe deres vare/side i hånden og bede dem om at tage en tur rundt med mig?
Seriøst?

Ok, her bliver jeg så en smule stram i betrækket.

Vel skal jeg da ej gøre deres arbejde, Hvis de ikke engang selv formår noget så simpelt som at bede om en gennemgang af butikken, se hvad vi laver, kigge på et flow i hverdagen, kigge på eksisterende systemer som skal arbejde med webshoppen, hvordan er kædens brand, hvilke kunder har jeg i butikken, ja jeg kunne blive ved, hvorfor i alverden skulle jeg så smide 100.000 --200.000 efter en komplet side.
Her taler vi ikke om en WP side til 1500,- lavet af en fætter, til en ven som kender en der bor i Herning der laver hjemmesider.
Her kan jeg da godt indrømme, at de første vi havde fat I, havde en ide om at de kunne sidde på deres flade røv i KBH, og bare sende et hav af skemaer over til os som vi da lige kunne udfylde, så de kunne finde ud af hvem vi var.
Glem det, de blev skrottet meget hurtigt.

Det er dem der vil sælge mig noget, så må de altså bare trække i arbejdstøjet, ellers finder jeg bare en anden som er mere seriøs.
Min tid er bare for kostbar til useriøse virksomheder som ikke har gjort deres arbejde hjemmefra før de kontakter mig. Og i bund og grund er det slet ikke så svært da 80% af den viden en sælger har brug for, for at få en fod indenfor er på nettet.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)