Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Honorar for bogholder/regnskabshjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har til tider hjulpet mine venner/familie, hvis det har været nogle problemer med regnskab, eller noget som skulle kigges igennem, da jeg har flair for det og min nuværende uddannelse har kun gjort, at jeg nu ved endnu mere om bogholderi, ledelse og investering.
Jeg går lidt med overvejelsen om at udbyde min hjælp til andre mindre erhvervsdrivende, men jeg ved ikke hvad jeg skal tage for det af betaling. 

Jeg følger lidt med inde på Amino freelance hvor jeg eksempelvis så en som bare skulle have tjekket sine bilag og regnskabet igennem, hvad ville man kunne tage for dette?
Og hvad hvis der nu var fejl, som skulle rettes, skulle der så være et tillæg?

Jeg spørg lidt uvidende, men har ikke selv haft brug for mere hjælp end et hurtig spørgsmål her ind til. Så jeg ved ikke hvad priser/løn for sådan noget ligger i.

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan finde dygtige online bogholdere i prisklassen fra 350 kr i timen og op + moms - Og de kan nå utroligt meget på en time den type

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok begynde med opstartstilbud, så du f.eks. starter med 250 kr/time som "Johns" 350 kr. med 100 kr. i rabat. Hvis det går godt, kan du ophæve rabatten. Bliver du knalddygtig er 800-1000 kr/time ikke usædvanligt!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)