Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance/ny startet webdesigner søges til at lave hjemmesider

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har åbnet mig en virksomhed hvor ar jeg får henvendelser fra kunder som ønsker sider og da jeg ikke har min daværende partner vil jeg fortsat have 1 eller flere samarbejdspartnere som skal lave sider for mine kunder.

Krav:

Vedkokommende skal bygge siden på one.com / redegeringsside da jeg ikke er den helt stor expert til at bygge sider søger jeg en som kan lave simple eller gode sider.

Der skal kommikeres med kunden via mit mail som webdesignee

Vedkommende må meget gerne bo i Midtjylland område / nyiværskætter firma ?

Vi afregner med direkte handel på firma og ingen anstattelse eller andre aftaler

Mulighed for at tjene lidt penge under uddannelse som dygtig webdesigner

Vedkommende må gerne have kendskab til alt som seo google profiler lave flyvers og andre opgaver vedrørende design og alt andet.

...

Jeg vil gerne se referencer og gerne en pris som vil have for pr. Hjemmeside man bygger

Jeg kan sælge, men it del er ikke mig og hvis jeg kan finde en samarbejdspartner som er hunter, dygtig og kan lave præcis den hjemmeside som kunderne vil have, kan med sigt få flere opgaver som skal fuldføres.

Kontakt mig gerne pm med reference og det beløb du vil have for pr. Hjemmeside - dog under one.com da jeg har alt under mit kontrolpanel og at jeg lættere i fremtiden kan lave nye tiltag for mine kunder.

Hilsen

GC

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)