Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverterer en Joomlawebside til HTML/CCS

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hansen
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 17
Fra  SDEX Skrevet kl. 05:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er kommet ud for en udfordring. Jeg er i gang med at lave en hjemmeside i Joomla. Denne skal spille sammen med en app, som har en anden backend. Jeg har nu fra producenten faaet ordrer paa, at hjemmesiden skal laves i HTML.

Hvordan konverterer jeg saadan en? Har kigget lidt paa Teleport Pro, men jeg synes ikke jeg rigtig forstaar det.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 06:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En Joomla returnerer jo HTML så den del burde være i orden. Jeg tror at der er en misforståelse på hvordan ting virker hos din kunde.

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 06:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er korrekt, at en Joomla-hjemmeside bliver til HTML i browseren - men det gør alle hjemmesider.

Det er ikke bare at copy&paste, fordi det kommer ikke til at fungere som en særskilt HTML-hjemmeside. Når Joomla-skabelonen indlæses i browseren indlæses der også en masse scripts, som skabelonen anvende til forskellige funktioner.

Derfor er du nødt til at lave HTML'en ved siden af, hvor du selvfølgelig kan kigge lidt på den HTML-struktur, som browseren har genereret.

Ring eller skriv gerne, hvis du har nogle spørgsmål. ;o)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomlakonsulenten.dk:
Det er ikke bare at copy&paste, fordi det kommer ikke til at fungere som en særskilt HTML-hjemmeside.

Det kan man faktisk i realiteten godt. Jeg har kopieret et Wordpress site og brugt dette som grundlag for html til en hjemmeside i Umbraco.

Men jeg tror at det er vigtigt at man kommer frem med HVORFOR det skal være i ren HTML. Måske noget med at den tager for lang tid at loade i en mobiltelefon.

Fra Hansen
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 17
Fra  SDEX Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder med en programmoer som laver en backend til en app helt fra bunden.

Denne kan med html/css koble hjemmesiden til samme backend, saa der er en backend til to forskellige platformer.

Jeg er lidt ny og har aldrig arbejdet med en app foer, saa ved ikke om det er muligt og giver mening. Men det er derfor, der skal konverteres til html/css.

Og tak for jeres svar so far! :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah på den måde. Så skal du nok se efter en måde at lave en mobilvenlig side af hjemmesiden. Evt. vha. noget ændring i CSS såldes at den selv ser størrelsen på browseren og så tænder/slukker for elementer.

Fra Hansen
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 17
Fra  SDEX Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

App og hjemmeside skal spille sammen, men hjemmesiden skal ikke erstatte appen.

Saa skal bare have dannet til HTML, men synes ikke at finde noget, jeg kan bruge / eller jeg kan finde ud af..

Hjaelp oenkses fortsat :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
Saa skal bare have dannet til HTML,

Jamen hjemmesiden ER html når den vises i webview på telefonen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)