Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig hosting med frihed

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler en ny webhost der er til en okay pris og med frihed til at bruge den købte plads til hvad jeg har brug for. Dvs jeg leder efter en host hvor man kan tilknytte ubegrænset antal domæner, ubegrænset antal subdomæner, ubegrænset e-mails, ubegrænset antal databaser og gerne med cPanel.

Lige nu kender jeg Gigahost der er rigtig billige, men findes der andre gode alternativer der også er stabile? Gerne lidt dyrere men helst priser under 100 kr pr måned.

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Connetix Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Servage.net eller Microsoft Azure alt efter hvor stabilt det skal være :)

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har Servage cPanel? Og hvordan er de med stabilitet ift Gigahost?

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Andreas

Du er velkommen til at kontakte os hos Netglobe, vi tilbyder webhosting med cPanel. 

Vi har lige opgraderet vores servere, og vi giver naturligvis et Amino tilbud så du kan komme godt i gang. 

Der er mulighed for at kontakte os på Facebook, eller via vores hjemmeside hele døgnet.

God søndag! 

Med venlig Hilsen

Netglobe

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Connetix Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Aah ja der var jeg lidt hurtig. Nej de bruger ikke cPanel.

Hvorfor netop denne backend?

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Krogh:

Aah ja der var jeg lidt hurtig. Nej de bruger ikke cPanel.

Hvorfor netop denne backend?

Jeg har før haft cPanel og var ret glad for det, fordi man kan nemt styre alt og i store detaljer. Samtidig er det meget standardiseret og man kan ofte nemt flytte en webside direkte gennem cPanel.

Er der nogen der gar gode erfaringer med yayhosting eller cHosting? De ser ud til netop at opfylde mine krav, men hvordan er de med stabilitet ift. fx. Gigahost?

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Godaddy.com , jeg var ret skeptisk til at starte med. Men jeg er super tilfreds godaddy.com.

Her kan man alt det du efterlyser, og en ting jeg bruger meget er avanceret Cron-jobs der eksekverer Shell commands.

Jeg har også hosting hos unoeuro, som jeg er ok tilfreds med, men jeg kan ikke få mine cron-jobs til at eksekvere shell-commands og jeg kan heller ikke cURL mine cron-jobs. Så fremadrettet vil jeg bruge Godaddy.

Hvis det skulle lyste en, at få hjælp fra eksempelvis Indien, så kan man med Godaddy give adgang til en udvikler, hvor de kun har begrænset adgang til ens løsning.

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimitri Gogios:

Jeg bruger Godaddy.com , jeg var ret skeptisk til at starte med. Men jeg er super tilfreds godaddy.com.

Her kan man alt det du efterlyser, og en ting jeg bruger meget er avanceret Cron-jobs der eksekverer Shell commands.

Jeg har også hosting hos unoeuro, som jeg er ok tilfreds med, men jeg kan ikke få mine cron-jobs til at eksekvere shell-commands og jeg kan heller ikke cURL mine cron-jobs. Så fremadrettet vil jeg bruge Godaddy.

Hvis det skulle lyste en, at få hjælp fra eksempelvis Indien, så kan man med Godaddy give adgang til en udvikler, hvor de kun har begrænset adgang til ens løsning.

Men Godaddy har vel kun servere stående i USA ikke? Jeg skal bruge webhotellet til danske hjemmesider, så her tænker jeg det er bedre med europæiske servere.

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun danske hjemmesider.

"Problemet" er hvis man allerede har sit dk-domæne, så kan man ikke flytte det til godaddy.

Men man kan godt oprette nye dk-domæner hos dem.

Mine dk-domæner har jeg flyttet til unoeuro, hvor man kan have domænerne for en slik.

Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  web-O-magic Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Siteground synes jeg er meget gode.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)