Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af portvine

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:

som sagt før , tror bare vi lukker den her.

Ingen grund til at forsætte med at give dig opmærksomhed. 

Den var den jo sådan set lukket, lige indtil du begyndte at blande dig med din intetsigende kommentar.

 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas, jeg tror det er et meget svært marked du er på vej ind i. Jeg var i Albufeira i Portugal foråret 2016. Her så jeg på portvine, og jeg synes ikke de var billige. Min gode ven som er vinkender, var også dernede i 2016, han var inde i en vinforretning for at købe portvin, og drøftede priser med vinhandleren der udtalte "hvis du er fra Danmark, så er portvinene billigere der end her i Portugal". Han købte ikke portvin i Portugal. 

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Fra Odense C
Tilmeldt 28. Mar 15
Indlæg ialt: 53
Fra  Pandas Digital ApS Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus, 

ja det kan jeg fornemme, det er nok sværere end jeg først antog. Det lyder lidt skørt at de skulle være billigere i Danmark, selvom jeg godt nok er stødt på det et par gange, når jeg har købt et par stykker hjem til privat brug. Det kan være jeg skal finde mig et andet produkt, og holde mig til at nyde en god portvin privat, giver dog ikke helt op endnu, det er ikke et projekt der haster, så kan være jeg finder nogle gode forbindelser :)

Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.

Kontakt mig for et godt tilbud! :)

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)