Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af portvine

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 28. Mar 15
Indlæg ialt: 53
Fra  Pandas Digital ApS Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg går lidt med tanken om at åbne en lille portvins webshop, mest som en hobby forretning. Min idé var at have et mindre men godt udvalg, for ligesom at komme igang. Derfor vil jeg høre om der er en, eller nogle som kender nogle, som måske kan sælge mig noget til en okay pris ?

Hvordan kommer man igang på dette marked, er der nogen med lidt erfaring, der kan guide mig ? :)

Mvh Jonas.

Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.

Kontakt mig for et godt tilbud! :)

Fra aalborg
Tilmeldt 2. Nov 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense C
Tilmeldt 28. Mar 15
Indlæg ialt: 53
Fra  Pandas Digital ApS Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, mange tak, jeg prøver at tage kontakt til dem :)

Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.

Kontakt mig for et godt tilbud! :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Hansen:
Min idé var at have et mindre men godt udvalg, for ligesom at komme igang.

Udfra det du skriver virker det ikke til at du har nogen viden om portvin, er det korrekt ?

Fra Odense C
Tilmeldt 28. Mar 15
Indlæg ialt: 53
Fra  Pandas Digital ApS Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Nok ikke meget mere end begynder niveau, hvad tænker du da på ? :)

Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.

Kontakt mig for et godt tilbud! :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du kender nok ikke talemåden " skomager bliv ved din læst.

Portvin kræver en del viden.

Fra Odense C
Tilmeldt 28. Mar 15
Indlæg ialt: 53
Fra  Pandas Digital ApS Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for opbakningen, jeg giver det gerne et forsøg, er ret god til at lave webshops, og god til at sælge, så mon ikke det nok skal gå så ;)

Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.

Kontakt mig for et godt tilbud! :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Det var skam et velmenende råd, beskæftig dig med  som du ved noget om eller brænder for - havde du den rigeste viden om portvin ville du også vide om det var Vintage, LBV eller Colhaita eller Tawny du søgte, ligeledes ville du også vide hvem der importere de store mærker som f.eks Burmeister eller Krohn.

At få succes i en webshop handler absolut ikke kun om at kunne lave en shop eller være en god sælger - Det hele handler meget kundeservice, logistik samt indkøb - ting som mange it nørder glemmer. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 100 % enig med Ravn. Det er et spændende segment men uden kendskab til portvin er det en dødssejler. Konkurrencen er hård og markedet er forholdsvis begrænset.

Hvis du giver dig i kast med projektet så se evt. på vinport.dk og kontakt evt. ejeren Lars Tofte og hør om han kan hjælpe.

Fra Odense C
Tilmeldt 28. Mar 15
Indlæg ialt: 53
Fra  Pandas Digital ApS Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

I har helt sikkert ret, men jeg har ikke noget at miste, og en masse at vinde, så jeg vil give det et forsøg.

Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.

Kontakt mig for et godt tilbud! :)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)