Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et godt alternativ til Google Adsense?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg administrere et dansk erotiske site (alt det tekniske) og gik ud fra at Google Adsense annoncer gerne måtte være på sider med erotiske indhold, det må de så ikke.

Indrømmer gerne jeg ikke lige fik læst den del af deres annoncepolitik, så de har deaktiveret alle reklamer på siden, hvilket er helt iorden nå nu det er imod deres regler.

Indtjeningen gik helt fint, da der nogle dage er flere tusinde besøg, og er glad for de kun har deaktiveret reklamerne, og ikke lukket min Adsense konto!

Spørgsmålet er så, findes der nogle gode ppc rekamenetværk på højde med Adsense?

Jeg har Googlet en masse, og også fundet en masse netværk..Men hvem kan I anbefale?

Rigtig godt nytår!

Dnmarks (måske) frækkeste side med brugte trusser fra danske piger! www.ungpigetrusser.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være PPC eller har CPS (hvor du betales for gennemførte salg) interesse? Hvis det er tilfældet er der masser af programmer at tilmelde sig på partnerads i kategorien Erotik og sex (ingen af dem har dem "JA" ved PPC desværre).

Hvis du mener at siden er relevant for Potensmidler/Præventionsmidler/Kønssygdomme skal du ligeledes være velkommen til at kontakte mig direkte på anders@treated.com

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, mange tak for svar.

Jeg har erfaret, at det der har virker for den niche siden omhandler er mere til klik og besøg end decideret klik og køb.

Men, det kan jo også være jeg ikke har ramt det helt rigtige at reklamere for. :)

Jeg har været inde og kigge på den side du foreslår for noget siden, men blev aldrig godkendt trods en masse opfølgning mails, hørte aldrig noget fra dem.

Mvh

Dnmarks (måske) frækkeste side med brugte trusser fra danske piger! www.ungpigetrusser.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)