Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er værdien på denne Facebook side? Og er det tilladt at ændre "fokus" på en Facebook side?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 16
Indlæg ialt: 3
Fra  www.instagainer.dk Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er blevet tilbudt at købe en Facebook side med 35.000 gode likes. Det drejer som en kendt virksomhed som nu er gået konkurs og som ikke længere kan bruge Facebook siden til noget. Virksomheden solgte hvidevarer, køkkenudstyr mv. Der har ingen aktivitet været på den i 6 måneder.

Hvad vil sådan en Facebook side ca. være værd?

Er det desuden tilladt at begynde at reklamere for andre produkter på den gamle Facebook side? Og gør det nogen forskel om man reklamere for lignende produkter som læner sig op ad de produkter den tidligere virksomhed solgte eller vil det være tilladt at reklamere for helt andre typer produkter end det der hidtil er solgt på siden?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke selv du kan se værdien i siden for dig så er der ikke nogen værdi i siden for dig.

Værdi fra facebook-relationer kommer ikke af sig selv, det er noget du skal arbejde med. Forstår du dig ikke på det, så er det spild af penge.

Såre simpelt :-)

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Jan 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

En facebook side der har lagt død længe vil sandsynligvis ikke have den store reach længere. Siden skal ihvertfald være meget billig hvis jeg skulle købe den, da der ville ligge en del arbejde i at opnå god reach igen. 

Mht til regler ved jeg det desværre ikke :)

Seneste projekt: Onlinelaanene.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)