Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mening om logo

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra bjerringbro
Tilmeldt 14. Jun 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Hoffmans multiservice Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

sad lidt med efter jeres input 

Ville gerne ha lidt mere ud af det men ved ikke hvad.. det med de 2 H'er kunne jeg godt bruge lidt hjælp til 

tænkte også på denne ide

 

Grund iden var enlig at HH Skulle ha være en stamme eller noget i den stil men da jeg ikke slev er så kunstfærdig lavet jeg det bare alm. Men ja i må da gerne prøve at hjælp med at lave det ? 

Fra bjerringbro
Tilmeldt 14. Jun 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Hoffmans multiservice Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

kan godt se hvad du mener men 

Det med at dele Hoffmans op i 2 dele bryder jeg mig ikke om  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak, Thomas Skipper. :-)

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg se at har lavet en stavefejl i dit efternavn på de 2 forslag jeg gav dig. Det var ikke hensigten.

Som du ønsker dit logo bliver det meget bredt, og selve brandet eller logoet, som jeg forstår det er "Hoffmans" og ikke "Have- & Multiservice"

Man kan ikke hedde "Have- & Multiservice" som et firmanavn. Derfor er du nødt til at skille HOFFMANS lidt ud.

Og - det med bindestregen. Det piner mit øje at se at du har fjernet bindestregen. Lige nu står der jo kun "Hoffmans Have" & Multiservice. Du siger med andre ord at du har en have. Ikke at du tilbyder haveservice.

Derfor SKAL bindestregen med. 

Ideen med en stamme i H'et er jeg med på, men jeg synes ikke du skal binde den sammen med have. Det er så bare min vurdering.

Skyggen i dit blad skal du også være lidt forsigtig med. Det kan fungere på en skærm, men ikke så godt på tryk på T-shirts, eller hvis du skal have udskåret bogstaver til din firmabil. Så er man nødt til at bruge ekstra folie kun til skyggen og det forhøjer prisen noget. Bare så du er klar over det.

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Eventuelt kunne du også kalde dit firmanavn for "HOFFMANS HAVE" - hvis du er sikker på at det kun er havearbejde du vil lave fremover i det firmanavn. Ordet klinger godt, det er nemt at huske og nemt at udtale.

HOFFMANS HAVE

Bare et forslag :-)

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)