Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mening om logo

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

HejSmile

 

Selvfølgelig er det min mening.Big Smile

Ja der er altid nogen som er irriteret over noget. Men i livet og med sin forretning kan man ikke tilfredsstille alle.

Have og multiservice søgning på Google - der er få der bruger binde-streg - 2 ud af tyve..

 

https://www.google.dk/search?q=have+-+%26+multiservice&oq=have+-+%26+multiservice&gs_l=serp.3..0i7i5i30k1j0i5i30k1l2j0i8i30k1.17618.20180.0.22309.4.4.0.0.0.0.94.305.4.4.0....0...1c.1.64.serp..0.4.301...0i8i7i30k1.0cOcNZGZNnc

 

Måske vi kan vi sætte en binde-streg over det /// 

 

Måske - Have og Ejendomsservice 

 

God arbejdslyst!!

 

René

 

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 12. Jul 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Nordsted Design Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nemlig.

Denne debat begynder at blive vandet ud i private meninger , men der er altså grundlæggende ting der skal være i orden.

Jo mere tingene vendes på Hovedet, med spørgsmål at hvorvidt det skal være korrekt eller ej, hjælper jo ikke en, der ønsker at få professionel hjælp.

Hvis man råder til stavefejl synes jeg det skal være særdeles godt argumenteret og ikke en skuldertrækning.

Det er klart man kan have en mening - men at tage ansvar og rådgive stil imod hvad der er korrekt, uden der er en væsentlig argumentation, er på kant med hvad der er acceptabelt, idet modtageren af rådet i dette tilfælde jo ikke har erfaring.

Lav det korrekt eller kom med et væsentligt argument imod korrektheden.

Stadig ingen skygge under bladet. F.eks kan det ikke bruges i er flavikon. Det kan ikke trykkes i ugeaviserne uden det pixelerer.

Dette vil være mit sidste ord i denne sag, og jeg håber du tænker dig rigtig grundigt om, inden du bestemmer dig.

Med venlig hilsen Michael

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med Hoffmann's med Stort og nedenunder i mindre skrift betegnelsen?

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

firma-dyr:

Logoer med grammatiske fejl stinker. Det var en stor glæde, da Jensens Bøfhus fik rettet deres ejefald:

http://www.business.dk/media/det-er-ikke-kun-jensens-boefhus-danske-firmanavne-fyldt-med-sproglige-fejl

/Kjeld

Citat....

Farver og former gør forskellen

Når man siger JYSK, får man straks deres hvide-blå logo i hovedet, hvilket er årsagen til, at man ikke ser det som et problem, at de staver virksomhedens navn med store bogstaver, forklarer Klaus Kjøller.

Vi ser ikke kun ordene - vi ser logoet.

Navnet indgår i et billede med farver og typografi, og derfor er det svært at køre en benhård retskrivningskritik af virksomhedernes navne.

Så kommer det negative...

Og det var problemet med Jensens Bøfhus, for der er for mange, der ved, hvordan man bruger apostrofen korrekt.

»Det signalerer inkompetence, og det er et brud på en af de dyder, firmaer hele tiden skal overholde for at opretholde et godt brand,« forklarer Klaus Kjøller.

Grammatiske fejl påvirker simpelthen hele virksomhedens virke og kompetencer.

»Hvis de ikke kan stave, hvordan kan de så lave en ordentlig bøf?«

God arbejdslyst

René

Fra bjerringbro
Tilmeldt 14. Jun 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Hoffmans multiservice Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

kan godt se ideen.. og den er faktisk ikke så ringe.. kan godt være jeg vil bruge den. 

Fra bjerringbro
Tilmeldt 14. Jun 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Hoffmans multiservice Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej rené 
Du har ret i mange af de ring men nu kiggede jeg der inde hvor du sendte linkede til og det er jo noget jeg så muligvis kommer til og støde på andre steder og det er jeg ikke meget for. 

Kerneforretning er faktisk Grov Haveservice og Gartner. 

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,
Jeg tror jeg ville vælge at have Hoffmann's med stort, også skriver detaljerne nedenunder i mindre tekst.

Det vil være mere kvardratisk og nemmere at læse for øjet.

Mvh
R

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lothar Hoffman:

Hej rené 
Du har ret i mange af de ring men nu kiggede jeg der inde hvor du sendte linkede til og det er jo noget jeg så muligvis kommer til og støde på andre steder og det er jeg ikke meget for. 

Kerneforretning er faktisk Grov Haveservice og Gartner. 

Det var kun for at vise mulighederne i den retning. 

Jeg håber du finder ud af det. 

God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Som grafiker tænker jeg, det ser meget hjemmelavet og uprofessionelt ud, det virker også tungt.
Som en anden skrev, pengene til et flot logo er givet godt ud..

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)