Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lancering af nyt tøjmærke til mænd - har du egen butik?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg får de kommende måneder mine personligt designede skjorter, tshirts, jeans og strømper, hjem fra mine leverandører til min webshop.
Da den stadig ikke er klar til at launch, så vil jeg være så fræk, at benytte lejligheden, og måske mulighed, for at der kunne være en interesseret, som har egen butik, som gerne vil have lidt fylde på hylderne og nyt design ind.
Dette skal forstås således, at jeg tilbyder at lave en solid aftale, som indgår, at du ikke betaler for at have varerne liggende (dog med et max estimat på 60 dage, hvorefter varerne enten skal returneres, eller betales)
Eventuelt markedsførings materiale vil kunne stilles til rådighed - i modsætning til dette, så vil det varme, med anbefaling igennem butikkens hjemme- eller facebook-side (:

Tøjmærket er detaljeret, fit, slimfit, loosefit, casual, plain og øje for at hente bedste kvalitet og priser alle kan være med under.

Kender du en, eller har du egen butik, så smid gerne en besked tilbage på indlægget her eller en privatbesked, og hør nærmere om mærket.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)