Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Jeg har startet en webshop! :-S

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 16
Indlæg ialt: 24
Fra  SBDanmark.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det ser Kanon godt ud. Den er super simpel og overskuelig. Det er altid det jeg kikker efter når jeg handler.
Så hvis man kunne bibeholde det simple i din side (også når du engang har 1000 artikler) så var det Bestemt der jeg ville handle når jeg skulle bestille.

Det eneste der er lidt underligt er at der ikke er en forside, man bliver kastet lige ind i en kategori

+ jeg tror det er vigtigt at man lige hurtigt viser på forsiden hvorfor kunderne ikke behøver at lede længere hvis de skal bruge netkabler.

Fra München
Tilmeldt 22. May 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Godt arbejde! Du har mange gode funktioner.

Jeg kigger meget med design øje og ligeledes, hvordan man kunne shoppen til at konvertere/sælge bedre. Tag det du kan bruge og lad det andet ligge :) 

- Jeg ville fjerne baggrundsbilledet på toppen af siden - På den måde gør du dit logo mere synligt. Derudover giver det dig muligheden for at lave det om til et banner, hvor du belyser dine muligheder.

- Du kan sætte et link til kurven i menuen. Det er meget normalt efterhånden at trykke i højre side af headeren for at komme til kurven. 

- Har du mulighed for det, så overvej at gøre "læg i kurv" knappen grøn eller orange. Denne farver har vist sig at konvertere bedre. Det samme vil jeg gøre med "fortsæt"-knappen i kurven. 

- Jeg så at det var nævnt før. Men det kunne også være ideelt at gøre skriften mere synlig i footeren. har du en facebookside, så kan denne også sættes i footeren. 

- Trykker jeg på "Kontakt IT Kabler" i footeren, så kommer jeg til en tom side. 

Det var ganske hurtigt jeg kiggede din hjemmesiden igennem. Kunne du tænke dig at jeg kiggede mere, så skriv endelig. Jeg kigger gerne mere i dybden og/eller tager en snak med dig om eventuelle ideer. Helt gratis selvfølgelig :) Skriv eventuelt en privat besked her på amino eller på mv@vendelbomedia.dk

God aften!

Venligst,

Mads Vendelbo

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 50
Fra  IT Kabler Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle de fine kommentarer! :-) Det glæder mig at projektet ikke ser helt håbløst ud!

Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Vendelbo:

God aften!

Venligst,

Mads Vendelbo

God aften :-)

Der står stadigt 2016 på din hjemmeside.

Det kan gøres bedre.

Med venlig hilsen. (Så kan du være så "venligst" du har lyst til..)

Fra München
Tilmeldt 22. May 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have. Jeg skynder mig afsted og retter det ;) 

Jeg undskylder, hvis at du tog min kommentar negativt. Faktisk prøvede jeg bare at hjælpe Lars på bedst mulige vis og for hvad jeg selv havde gjort. Derfra kunne han selv sortere i det han også fandt rigtigt.

God dag :) 

Med Venlig Hilsen,

Mads

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tillykke med din nye webshopSmile


Header / logo

Logoet ville være mere tydeligt, hvis du valgte at droppe header billedet.  Samtidigt frigiver du plads til at sætte USP ind i headeren. De ville kunne ses uanset hvilken side dine kunder kom ind på. som Dimitri Gogios  også talte om. 

1. Dansk Webshop,
2. Sikker handel,
3. Hurtig levering

Logoet / ikonet

Logoet kunne være en lidt større, det er ikke tit jeg siger det. bliver header baggrunden ensfarvet kan det størrelsen passer bedre. Det bliver lige småt nok.

Whitespace /  forsiden

Mere afstand mellem produktnavn, produktbeskrivelse, levering, og længde valgs boks - det ville give plads til større produktbilleder - Med større produktbillede ser produkter ud af mere med et mindre antal produkter.

Forside til produktside

Det er uhensigtsmæssigt at produkt billederne skifter position fra venstre side til højre side. Når jeg kommer fra forsiden til produktsiden.


Om os side

Den synes jeg er lidt kedelig..


Forretningsbetingelser

Dine betingelser ville være mere overskuelige med mere plads mellem afsnitene. Det bliver igen alt for kompakt.

Tydeligere opdeling af afsnit, overskrifter og underoverskrifter.

Måske lidt mere afstand mellem linjerne.


Nyhedsbrev på siden OM OM er ikke optimal - prøv og se om du ikke kan smide den ned i din Footer.

 

Footer

Hvis du har en menu i din Footer som nu. så skal der næsten være lige så meget luft i top og bund så det svarer til boksens område. Mere whitespace..
kabler.png

Din footer kan godt være større, nogenlunde som vist - med den turkise firkant.

Unique Selling propostion

Prøv og tænke over hvordan du vil adskille din webshop fra dine konkurrenter, hvorfor skulle en kunde vælge din webshop, hvad har du som ingen har... Det behøver ikke være et produkt - men et unikt salgsargument...

Du kunne fx have en side om dig, og ikke din butik, hvem er du, hvad vil du...



Det vil også gøre din side mere troværdig..


https://fizzle.co/sparkline/unique-selling-proposition

God arbejdslyst!!

René

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 50
Fra  IT Kabler Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din fine kommentar Rene! :-) Ja der er meget at arbejde med, tak for de konkrete bud.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :


Lars Nielsen:
Tak for din fine kommentar Rene! :-) Ja der er meget at arbejde med, tak for de konkrete bud.

 

Hej Lars

Selv tak - jeg ved ikke om jeg fik sagt det, "det et flot webshop du har fået lavet"Smile


God arbejdslyst!!

 

René

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

siden halter meget seo siger dette her seo tool blandt andet er siden dobbelt da den både peger www og uden tjek her http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering derved får siden færre besøgene fra det organiske resulatet med så mange fejl på siden 

Hastigheden den er ikke verdens hurtigste god ide kigge lidt også dette https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.itkabler.dk%2F&tab=desktop 

jeg kender intet til drupal men mon ikke der findes et image plug in og plug in der forbedre css og javascript på siden 

jeg kender dog til image optimere billeder https://kraken.io/

der mangler del og like facebook på din side jeg bruger dette her https://developers.facebook.com/docs/plugins/page-plugin det trækker nul på min side jeg bruger iframe koden 

jeg savner en kontakt side på din side med en kontaktformular 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 03:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et par ting man kan gøre med meget få midler i Drupal.

På underhyleren.dk bruger jeg ikke engang modulet boost, men den kører rimeligt.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)