Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback/gennemgang af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle!

Ligesom mange andre ønsker jeg nu feedback på vores side, fra jer!

Der er tale om; www.smykkelivet.dk

Alt er velkommen.

Med venlig hilsen
Os bag siden!

Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle! Måske mit tidspunkt ikke var det bedste. Er der nogle der vil hjælpe os vil vi være meget taknemmelige! :-)

Med venlig hilsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil gerne give mit konstruktive feedback.

Overordnet set er de meget rodet. Der er mange knapper og tekster, som ikke er sat op korrekt. F.eks.:

- Top-bar overlapper selve siden.

- Søg-knappen er programmeret sjovt og skævt ind.

- Under kategorier og det store udvalg står alle CTA knapper forskudt for hinanden.

- Når man kommer ind på en knap, så står der rigtig meget unødvendig information.

Faktisk kunne jeg blive ved med en del mere. Men jeg synes ikke der er nogen grund til, at jeg sidder og siger dårlige ting om jeres shop, for jeg synes fandme det er flot, at i er kommet i gang. Derudover er jeg sikker på at i gør jeres bedste - sådan!

Men fine produkter og gode priser. Bare synd jeres shop sætter jer så lang tilbage.

Jeg ville SÅ gerne hjælpe jer med at komme videre. Men min kalender er fuldstændig booket op. Dog hvis i vil, så må i godt booke en opringning på min hjemmeside også ringer jeg jer op med en masse rådgivning - men at lave en ny webshop har jeg ikke tid til. Dog anbefaler jeg jer det!

Vh. Kasper // SEDIA

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :) 

Jeg mangler noget substans på sitet, udover tilfældigt-listede produktet, i en større uorden. I bør helt klart arbejde med at få lavet et mere udtryksfuldt layout, hvor der er plads til inspiration og identifikation fra jeres målgruppe. 

Logoet er ALT for stort, og ender med at sende et meget rodet indtryk - desværre. 

Shoppen er lavet i WordPress - hvilket I skal være rigtig glade for, da I har MANGE muligheder ift. et evt. redesign - uden at skulle til at lave en helt ny shop. I den forbindelse er I velkommen til at søge lidt inspiration på vores referenceliste, hvor I ser mange webshops, netop udarbejdet i WordPress mm. 

Hvis I måtte have spørgsmål her til, så er står jeg til rådighed på simon@erhvervshjemmesider.dk

Held og lykke med projektet! 

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

I skriver i er en simpel forhandler, jeg syntes ikke at siden ikke virker simpel, jeg er sikker på at hvis knapper blev sat op, så de stod på række, og fik en anden farve, vil det hjælpe meget.

Virker useriøst at man skal kontakte kundeservice inden man betaler med kort.

Samtidig lyder det forkert, i mine øre, at i er en lille forhandler, men man skal kontakte kundeservice. I min verden er kundeservice, noget du kan finde i Bilka, eller en stor webshop.

Bare min mening, men håber i kommer rigtig godt i gang med shoppen.

http://posterstyle.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

øverst siden kontakt jer ved brug af betalingkort der ville jeg som kunde falde fra , når der står dette.

din side den virker meget rodet , meget jeg synes der mangler lidt orden på siden , lav ens længde i titler produkter cirka så det hele står på en ret linje dine produkter 

der behøves ikke det vilde tekst forsiden , du kan i stedet lave en stor blog på siden , indhold forsiden er da vigtigt i seo men der er også noget der heder konvertering og der giver kunder , derved lave en masse gode blog indlæg på siden , med nyheder og tips og ideer i den blog på siden.

hastigheden på din side den er skadelig for den organiske placering da din er røde https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.smykkelivet.dk%2F&tab=desktop

du har plug in wordpress w3 super cash , jeg synes selv det er svært indstille så du kunne købe et nemmere plug in wp-rocket.me eller betale dig fra det så det er perfekt indstillet.

facebook like del mangler der på din side , der bruger jeg dette her det trækker nul i min pagescore , jeg bruger iframe koden og sætter den ind i tekst widget 
https://developers.facebook.com/docs/plugins/page-plugin

hvad også kan trækker meget det er nok folk går ind siden prøver alt muligt siden så er det godt med dette her plug in https://da.wordpress.org/plugins/wordfence/

https://da.wordpress.org/plugins/autoptimize/ det bruger jeg også retter lidt fejl på min side 

billeder plug in der findes flere gode vil jeg mene https://premium.wpmudev.org/blog/10-best-image-optimization-plugins-to-speed-up-your-wordpress-site/

seo tool jeg bruger meget er dette her http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har lige kort set siden på mobil, syntes det ser fint ud, men jeg ville nu lytte til de kloge hovedret der har skrevet, måske det er via pc det ser mere rodet ud.

Jeg ville være glad hvis jeg havde lavet min første webside og den så sådan der ud.

På mobil er menu knappen lyserød, passer måske ikke så godt ind.

Og som en anden også har nævnt hvis man vil betale med dankort skal man kontakte kundeservice først, forstår jeg ikke, er det for at undgå noget svindel?

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Først tillykke med webshoppen.

Jeg vil også sige, at den er noget rodet at se på. Jeg tænker, at man måske kunne se på et andet tema til webshoppen.

Uanfægtet om du vil arbejde videre med det tema du har installeret nu, så vil jeg nok kigge på følgende:

- få produkterne til at være lige høje
- kortere titler på produkterne, fx den her er rimelig lang:
Roséguld halskæde med cirkulær vedhæng udsmykket med Zirkonia
Kunne forkortes til:
Roséguld halskæde m. Zirkonia
At halskæden har et cirkulært vedhæng kan alle se. Men du kan beholde det i beskrivelsen.
Og i SEO'en kan beholde den lange titel.

Jeg tror at du skal igang med en generel gennemgang af dine titler. Fx denne:
Bogstavbelagte diamanter
Det er jeg sikker på, at man ikke kan sige. Jeg vil mene at det hedder:
Bogstaver belagt med diamanter

- Logo'et ser ikke godt ud. Det virker som om, at det er scannet ind.
- Alt for meget whitespace ovenover logoet
- væk med den øverste info omkring at man skal kontakte kundeservice først
- en anden farve til "købsknapper"
- Den lyserøde farve er heller ikke god

- samarbejde med facebooksider
- salg til erhverv

Der er ikke nok tekst på disse 2 sider. Hvis du vil have info'en med, så slå dem evt. sammen til én side.

Der er lidt at tage fat på :)

God vind med webshoppen.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

HejSmile

 
Først stort tilykke med at komme i gang!!

 

Logo

Logoet er lidtutydeligt, ji kunne godt lægge mere arbejde her. Fx. kunne diamanten i logoet godt være større. 

 

Top navigations menu

Hover og valgt/link  farve kunne godt være mere i balance med resten af designet.


Header

Det kunne anbefales at gøre header mindre høj, for på den måde at få produkter længere op på sitet.



Produkt billeder på forsiden og kategori

produktbillederne kunne være godt være større. 


Footer

Får at gøre footeren mere overskuelig, vil jeg anbefale at evt. fjerne nogle af de widgets/plugins, der bliver brugt.

 

Skriv overskrifter med stort, for hver enkelt kategori / link-meny

 

 

i kunne arbejde med:
 

  • Målgruppeanalyser
  • personanalyser


Hvem er det i ønsker at sælge til?

Hvordan vil i differentiere sitet fra fra konkurrenternes webshop?

Hvorfor skulle en kunde eller en samarbejdspartner vælger at købe smykker hos jer?

Hvad er jeres unikke salgstilbud?



Unique Selling propostion  - i kan læse om USP her.  


Lidt mere...

Den er ikke helt i mål endnu, i kunne overveje at få en professionel webdesigner til at justere detaljer og lave flote bannere. Det tror jeg vil være en god investering.


God arbejdslyst!!

René


Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Under jeres blog - Nyheder 

Hej Verden!

Velkommen til WordPress. Dette er dit første indlæg. Ret eller slet det og begynd derefter at skrive!'

Det skal vel ikke stå der hva.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)