Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp til salg

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Tåstrup
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Bright Summer APS Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet et super lækkert design. Og mangler hjælp til at få det ud over rampen. 

Jeg har fået produceret en 0-serie på 500 emner. De er kommet hjem. Og jeg skal nu igang med at sælge. Det er svært at komme ind på markedet. Og især når man ikke har et stort navn (endnu).

Det drejer sig om en vinholder. i et enkelt akryl design. Jeg har både salg tekster, professionelle billeder og produkter. Det jeg mangler er at få dem ud på markedet. Er der nogen som har gode erfaringer. Lige nu sidder jeg med telefonen og ringer rundt. Men har svært ved at komme igennem til dem. Jeg har også en komfisions aftale. Så der ikke er de store risk at tage.

Håber nogen kan hjælpe

Hilsen Niels-Erik Sommer

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Timing - timing ..... - tror der er meget fokus på udsalg her i januar - tror jeg....

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels-Erik,

Har du overvejet at sælge dem fra egen webshop?

Fra Tåstrup
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Bright Summer APS Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Jeg har overvejet det.

Men er der ikke rigtig mange ting at tage højde for...

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Både og. Du skal først have et navn til shoppen. Så skal den laves. Det kan gøres på mange måder. Hvis du ikke selv kan klar det, kan du betale dig fra det, og så skal du have nogen betalingsløsninger, så folk kan bruge dankort osv. 

Det er som ikke så kompliceret at få en webshop. Det sværeste er at få kunderne til at komme forbi din shop, med mindre du har et stort markesføringsbudget. :)

Vil du høre mere er du velkommen til at sende mig en mail på Info@posterstyle.dk, gerne med billede af dine produkter, vil da gerne se hvordan de ser ud :)

Jeg har selv været samme sted som dig

Mvh. Lasse

http://posterstyle.dk

http://posterstyle.dk

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo finde en partner, der varetager opbygning og drift af shoppen, så du kan koncentrere dig om produktet og b2b-salget - der nok bliver nemmere og nemmere i takt med, at du sælger flere og flere i shoppen.

Fra Tåstrup
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Bright Summer APS Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg kigget på. Men det bliver alt for dyrt. Ihvertfald indtil der kommer lidt salg.

Jeg har brugt det meste af budgettet på produkter og udvikling. Så indtil der bliver solgt så er kassen tom. Desværre

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt en PB til dig Niels :)

http://posterstyle.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)